Subaru WRX STI má již v základu velmi schopnou techniku a podvozek. I tak se na něm ale dá leccos vylepšit, a tak tady máme úpravu vozu od německé firmy H&R.
Ta se zaměřila hlavně na nastavitelné odpružení, takže není problém auto připravit na jízdu po hladkých okreskách, nebo na šotolině. Díky novému odpružení se snižila světlá výška o 35 mm vpředu, vzadu pak pokles oproti sérii činí 30 mm.
Kromě nového podvozku a polepů karoserie však změny ze strany H&R končí. Pod kapotou tak stále najdeme dvaapůllitrový boxer s výkonem 300 koní a 407 Nm točivého momentu. Ten slibuje zrychlení z nuly na stovku za 5,2 sekundy a maximálku 255 km/h.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?