Tuningový úpravce Mansory nechybí na právě probíhajícím autosalonu v Ženevě. Zde ukázal novou úpravu vozu Mercedes-AMG GT S.
Tenhle už tak sportovní kousek byl vybaven agresivně vypadajícím bodykitem, který obsahuje rozšířené boční prahy a podběhy kol, sportovnější zadní nárazník s integrovaným difuzorem, kapotu motoru z uhlíkových vláken a nové zadní křídlo. V neposlední řadě auto bylo vybaveno 21palcovými koly z lehkých slitin.
Unikátní design pokračuje i v kabině, kde potenciální kupci naleznou dekory z uhlíkových vláken, nová sportovní sedadla, červené čalounění a na míru šité podlahové rohože. Tento model má také nástavce pedálů z lehkých slitin, osvětlené prahové lišty a exkluzivní kožené čalounění dveří a palubní desky.
Pod kapotou se nachází 4,0litrový osmiválec biturbo s většími dmychadly, filtrem s vyšším průtokem vzduchu a nechybí ani sportovní výfukový systém. K tomu se přidává přemapovaná řídící jednotka motoru, díky čemuž se povedlo z agregátu dostat 730 koní. Oproti sérii tak AMG GT S Mansory zrychlí z nuly na stovku za 3,4 sekundy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.