Polská společnost Carlex Design patří mezi světovou špičku v oboru úpravě interiérů, čalounění ale i exteriéru automobilů napříč všemi segmenty. Mezi jejic poslední díla patří tato pekelná úprava interiéru Ferrari 458 Italia Spider.
Je pravdou, že interiéry supersportů z Maranella nikdy neoplývaly zajímavým interiérem jako například Lamborghini. Například interiér kabiny vozu 58 Italia je ukázkově jednoduchý a minimalistický. Vše co vidíme má svůj pravý účel a nic, snad kromě dvojitého prošívání, zde není vyloženě na ozdobu. Někomu se tak může zdát, že se takový interiér po čase může snadno okoukat.
Naštěstí pro majitele, kteří se již ve svém 458 Italia Spider nudí je zde zmíněná polská společnost Carlex Design. Ta pro tento supersport připravila doslova pekelnou úpravu interiéru.
Černá kůže, která tvořila základní stavební kámen původního interiéru nahradila kůže zářivě červená, která je doplněna černou kůží a alcantarou. Nechybí ani nově čalouněné sedačky rovněž vyvedené v červeno černé kombinaci.
Speciální pozornost byla věnována volantu. Konkrétně vzpínajícímu se hřebci na jeho středu, což je neodmyslitelná znamení Ferrari již od roku 1929. Tento hřebec na středu volantu je malován ručně, pro zvýšení exkluzivity provedení.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.