Polská společnost Carlex Design patří mezi světovou špičku v oboru úpravě interiérů, čalounění ale i exteriéru automobilů napříč všemi segmenty. Mezi jejic poslední díla patří tato pekelná úprava interiéru Ferrari 458 Italia Spider.
Je pravdou, že interiéry supersportů z Maranella nikdy neoplývaly zajímavým interiérem jako například Lamborghini. Například interiér kabiny vozu 58 Italia je ukázkově jednoduchý a minimalistický. Vše co vidíme má svůj pravý účel a nic, snad kromě dvojitého prošívání, zde není vyloženě na ozdobu. Někomu se tak může zdát, že se takový interiér po čase může snadno okoukat.
Naštěstí pro majitele, kteří se již ve svém 458 Italia Spider nudí je zde zmíněná polská společnost Carlex Design. Ta pro tento supersport připravila doslova pekelnou úpravu interiéru.
Černá kůže, která tvořila základní stavební kámen původního interiéru nahradila kůže zářivě červená, která je doplněna černou kůží a alcantarou. Nechybí ani nově čalouněné sedačky rovněž vyvedené v červeno černé kombinaci.
Speciální pozornost byla věnována volantu. Konkrétně vzpínajícímu se hřebci na jeho středu, což je neodmyslitelná znamení Ferrari již od roku 1929. Tento hřebec na středu volantu je malován ručně, pro zvýšení exkluzivity provedení.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?