Ženevský autosalon se nám blíží nezadržitelným tempem. Většina automobilek své trumfy již odhalila online a stejně tak tomu je i u společností, které se věnují úpravám automobilů. Pojďme se společně podívat na poslední kousek z dílen RENNtechu.
Jedná se o upravený Mercedes-AMG GT S. Hlavní změny se týkají systému přeplňování čtyřlitrového motoru V8. Ten ve své nejvýkonnější variantě nabízí 510 koňských sil. Po přidání nového turbodmychadla s větším kompresorem RENNtech z motoru „vymáčkl“ ohromujících 630 koňských sil.
Pokud se vám to ale stále zdá málo, RENNtech má řešení. Stačí nainstalovat nový chladič stlačeného vzduchu, vysokoprůtokové vstřikovače, upravený výfukový systém a přeprogramovat řídicí jednotku.
Poté motor disponuje neuvěřitelnou silou 726 koňských sil. Veškeré tyto úpravy se pohybují kolem tří set tisíc korun bez daně. Připlatit si můžete i za nové pružiny a úpravu podvozku, stejně jako za originální bodykit, zvyšující aerodynamickou efektivitu vozu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.