BMW M4 rozhodně nepatří mezi ty automobily, u kterých by si mohl řidič stěžovat na nedostatek výkonu nebo na odfláknutou aerodynamiku. Přes to si němečtí inženýři ze společnosti Carbonfiber Dynamics řekli, že je u „eM čtyřky“ stále co vylepšovat.
Jak napovídá název společnosti Carbonfiber Dynamics, poznáme upravenou M4 již na první pohled. Tunerská společnost nahradila běžnou kapotu jejím karbonovým ekvivalentem s upraveným přívodem vzduchu, umožňující lepší chlazení motoru.
Že je třeba motor chladit více než u sériové verze dokládá fakt, že namísto 431 koní nabízí tato upravená kreace hned 600 koňských sil! Podle úpravce se ale stále nejedná o konečné číslo. Inženýři totiž pracují na úpravách, díky kterým by motor produkoval o dalších 100 koňských sil více. Nárůst výkonu má na svědomí celá řada úprav, počínaje upraveným turbodmychadlem, vzduchovým filtrem nebo zbrusu novým titanovým výfukovým systémem.
Nová kapota ale není jedinou změnou exteriéru, kterou si společnost Carbonfiber Dynamics připravila. „Em čtyřka“ nyní disponuje karbonovým spliterem, aerodynamickými prahy, zadním difuzorem a dvojicí zadních spoilerů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.