BMW M4 rozhodně nepatří mezi ty automobily, u kterých by si mohl řidič stěžovat na nedostatek výkonu nebo na odfláknutou aerodynamiku. Přes to si němečtí inženýři ze společnosti Carbonfiber Dynamics řekli, že je u „eM čtyřky“ stále co vylepšovat.
Jak napovídá název společnosti Carbonfiber Dynamics, poznáme upravenou M4 již na první pohled. Tunerská společnost nahradila běžnou kapotu jejím karbonovým ekvivalentem s upraveným přívodem vzduchu, umožňující lepší chlazení motoru.
Že je třeba motor chladit více než u sériové verze dokládá fakt, že namísto 431 koní nabízí tato upravená kreace hned 600 koňských sil! Podle úpravce se ale stále nejedná o konečné číslo. Inženýři totiž pracují na úpravách, díky kterým by motor produkoval o dalších 100 koňských sil více. Nárůst výkonu má na svědomí celá řada úprav, počínaje upraveným turbodmychadlem, vzduchovým filtrem nebo zbrusu novým titanovým výfukovým systémem.
Nová kapota ale není jedinou změnou exteriéru, kterou si společnost Carbonfiber Dynamics připravila. „Em čtyřka“ nyní disponuje karbonovým spliterem, aerodynamickými prahy, zadním difuzorem a dvojicí zadních spoilerů.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?