Společnost Carlex Design se rozhodla, že si vezme do parády aktuální generaci Fordu Transit Connect. Dodala mu tak mnohem sportovnější vzhled.
Transit Connect není zrovna tím autem, které bychom mohli nazvat atraktivním. Odborníci z tunerské firmy Carlex Design však udělali vše proto, aby se z téhle malé dodávky stal přitažlivý sportovní van.
Celá úprava tak obsahuje agresivní nárazník s velkými otvory pro přívod vzduchu a integrované LED diody denního svícení. K dispozici je také nový difuzor a upravená maska chladiče.
Nechybí ani rozšířené podběhy kol, více paprsková 19palcová litá kola s pneumatikami Michelin a lehce snížené odpružení. Konečným prvkem sportovního vzhledu je difuzor s vedle umístěnou dvojitou koncovkou výfuku.
Ačkoliv zatím nebyly zveřejněny snímky kabiny, údajně se v ní nachází celá paleta kožených detailů. Úpravce navíc ani neprozradil, zda zapracoval na posílení pohonných jednotek pro Transit Connect. Carlex Design ale vůz plánuje opravdu prodávat, a to zpočátku jen na britském trhu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?