Na našem webu je k nalezení již jedna modifikovaná Alfa Romeo 4C, za jejíž úpravou stojí Garage Italia Customs. Nyní však italský sporťák zavítal do německé společnosti Pogea Racing, která ji upravila k obrazu svému a výsledek nevypadá vůbec špatně.
Je jasné, že většina z nás má momentálně vztek na vedení Alfy Romeo, neboť došlo na nejhorší – odložení některých modelů i samotné Giulie. Ale stále je tu alespoň sportovní 4C i jako Spider, která má 1,75litrový přeplňovaný čtyřválec TBi o výkonu 240 koní a točivém momentu 350 Nm. Úpravci Pogea Racing to však nestačilo, upravil agregát a představil limitovanou 4C Centurion 1plus.
Se standardními parametry zrychlí 4C na stovku za 4,1 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 250 km/h. Po zásahu Pogey Racing se výkon zvětšil na 318 koní a točivý moment na 455 Nm. Vlivem úprav se samozřejmě zlepšilo i zrychlení na stovku o 0,3 sekundy a nejvyšší možná rychlost je nově 300 km/h. Změnou prošla i převodovka TCT, takže nyní umí přeřazovat až o 55% rychleji než dříve. Německý úpravce dodal Alfě Romeo 4C i snížené pružiny, díky kterým se zmenšila světlá výška o 50 mm.
Jenomže Pogea Racing se nezaměřil pouze na modifikaci motoru, ale také vnějšku. Konkrétně dodal 4C karbonový body kit, přesněji přední nárazník, difuzor a zadní spoiler. Umístěné křídlo na zádi je dokonce schopné generovat přítlak až 35 kg na zadní nápravu při 160 km/h. Za příplatek je možné si zakoupit i přední 18palcová a zadní 19palcová ultra-lehká kovaná kola XCUT. Ta jsou obuta do pneumatik Michelin, vpředu o rozměru 225/40ZR18 a vzadu 265/30ZR19.
Společnost Pogea Racing podotkla na závěr, že upraví pouze deset 4C a stanovila částku na 79 950 euro (cca 2,16 milionu korun) včetně standardního vozu, laku a instalace.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?