Německý tuner Geiger Cars vypracoval povedený ladičský program pro americkou ikonu jménem Viper GTS. Ten se však možná přestane za dva roky vyrábět a tak se pojďme podívat, v čem je tento kousek jedinečný.
Nestává se každý den, že by evropský tuner pracoval na americkém voze, ale u Geiger Cars mají slabost pro americká auta a není to zas tak dávno, co perfektně upravili Chevrolet Corvette Z06. Dalším v hledáčku byl proto Dodge Viper ve specifikaci GTS.
Podstatnou úpravou prošel atmosférický motor V10 s objemem 8,4 litru, jenž dostal nový vzduchový filtr a zakázkový výfukový systém. vybaveného Nechybí sportovní katalyzátor a přemapovaná řídící jednotka motoru. Díky tomu se výsledný výkon posunul na 710 koní při 6100 otáčkách za minutu a točivý moment 861 Nm při 5500 otáčkách za minutu, což představuje výrazné navýšení oproti standardním 654 koním a 813 Nm.
Asi není divu, že tenhle Dodge Viper GTS nyní dokáže zrychlit z nuly na stovku za 2.9 sekundy a jeho maximálka činí 341 km / h. Aby se auto vůbec udrželo pevně na silnici, dostalo zpevněné sportovní zavěšení KW Variant, jenž Viper GTS snížilo o 30 mm. Nechybí ani nový aerodynamický body kit z uhlíkových vláken, zahrnující přední spoiler, zadní difuzor a nový spoiler.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?