Tuningová firma MOMO představila svůj nový projekt, kterým je upravený Volkswagen Jetta GLI MOMO Edition.
Tenhle německý sedan má poměrně hodně upravený zevnějšek se žlutými pruhy, střešním nosičem a 19-palcovými ráfky MOMO Revenge s pneumatikami s Pirelli P Zero.
Stylingové změny nastaly i v kabině, kde je umístěn volant MOMO GT50 Anniversario, žluté kontrastní prošití a žluté akcenty. Tento model má také informační displej u větracího otvoru klimatizace u řidiče, který zobrazuje vše od tlaku turba po venkovní teplotu. Nechybí ani vyšívané opěrky hlavy, speciální prahové desky a prémiové rohože.
Pod kapotou je přeplňovaný 2,0litrový čtyřválcový motor, který dostal lehčí doping. Bohužel tuner neuvedl, o kolik navýšil jeho výkon, ale v základu vůz nabízí 210 koní a 280 Nm točivého momentu. Pro správný zvuk je instalován i výfukový nerezový systém Milltek Sport.
V neposlední řadě byl model vybaven kitem H & R Street Performance, jenž přidává snížený podvozek a vysoce výkonný brzdový systém. Ten používá vysoce kvalitní komponenty od firmy Brembo.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.