Tuningová firma MOMO představila svůj nový projekt, kterým je upravený Volkswagen Jetta GLI MOMO Edition.
Tenhle německý sedan má poměrně hodně upravený zevnějšek se žlutými pruhy, střešním nosičem a 19-palcovými ráfky MOMO Revenge s pneumatikami s Pirelli P Zero.
Stylingové změny nastaly i v kabině, kde je umístěn volant MOMO GT50 Anniversario, žluté kontrastní prošití a žluté akcenty. Tento model má také informační displej u větracího otvoru klimatizace u řidiče, který zobrazuje vše od tlaku turba po venkovní teplotu. Nechybí ani vyšívané opěrky hlavy, speciální prahové desky a prémiové rohože.
Pod kapotou je přeplňovaný 2,0litrový čtyřválcový motor, který dostal lehčí doping. Bohužel tuner neuvedl, o kolik navýšil jeho výkon, ale v základu vůz nabízí 210 koní a 280 Nm točivého momentu. Pro správný zvuk je instalován i výfukový nerezový systém Milltek Sport.
V neposlední řadě byl model vybaven kitem H & R Street Performance, jenž přidává snížený podvozek a vysoce výkonný brzdový systém. Ten používá vysoce kvalitní komponenty od firmy Brembo.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?