Tuningová firma MOMO představila svůj nový projekt, kterým je upravený Volkswagen Jetta GLI MOMO Edition.
Tenhle německý sedan má poměrně hodně upravený zevnějšek se žlutými pruhy, střešním nosičem a 19-palcovými ráfky MOMO Revenge s pneumatikami s Pirelli P Zero.
Stylingové změny nastaly i v kabině, kde je umístěn volant MOMO GT50 Anniversario, žluté kontrastní prošití a žluté akcenty. Tento model má také informační displej u větracího otvoru klimatizace u řidiče, který zobrazuje vše od tlaku turba po venkovní teplotu. Nechybí ani vyšívané opěrky hlavy, speciální prahové desky a prémiové rohože.
Pod kapotou je přeplňovaný 2,0litrový čtyřválcový motor, který dostal lehčí doping. Bohužel tuner neuvedl, o kolik navýšil jeho výkon, ale v základu vůz nabízí 210 koní a 280 Nm točivého momentu. Pro správný zvuk je instalován i výfukový nerezový systém Milltek Sport.
V neposlední řadě byl model vybaven kitem H & R Street Performance, jenž přidává snížený podvozek a vysoce výkonný brzdový systém. Ten používá vysoce kvalitní komponenty od firmy Brembo.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?