Kombinace retro designu a moderní funkčnosti - to je úprava od společnosti CMGAISD, jež vyvynula digitální přístrojový panel nových vozů automobilky Lada ve stylu starého Žigulíka.
Přístrojový panel od společnosti CMGAISD ve stylu VAZ 2101 v sobě kloubí retro a funkci. Zahrnuje v sobě tachometr, otáčkoměr, počítadlo kilometrů jak celkových, tak i denních, teplotu motoru i teplotu v interiéru, hodiny, stav paliva v nádrži, dobíjení alternátoru, zařazený rychlostní stupeň u automatické i manuální převodovky, otevřené dveře, tempomat, kontrolní a varovné indikátory. Prostě vše, co by měla moderní "přístrojovka" obsahovat.
Digitální přístrojový panel pro Ladu společnost CMGAISD již představila dříve. V druhé polovině loňského roku byla do prodeje uvedena první generace pro model Vesta. Ta ovšem neměla displej s rozlišením Full HD.
A na kolik tato paráda vyjde? Na domácím trhu si výrobce za FHD displej s nahraným přístrojovým štítem účtuje 42 000 rublů, což je asi 11 800 Kč. Mě osobě to nepřijde nikterak přehnané a něco podobného by se mi líbilo i u nás.
Vzpomínám si, že jsem kdysi jezdíval Škodovkou 105 a ta měla přístrojový panel ne nepodobný tomu Ladě 2101. Moderní Škodovky jsou navíc již z výroby vybavené digitální "přístrojovkou" a tak by stačilo pouze nahrát novou grafiku.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?