Kombinace retro designu a moderní funkčnosti - to je úprava od společnosti CMGAISD, jež vyvynula digitální přístrojový panel nových vozů automobilky Lada ve stylu starého Žigulíka.
Přístrojový panel od společnosti CMGAISD ve stylu VAZ 2101 v sobě kloubí retro a funkci. Zahrnuje v sobě tachometr, otáčkoměr, počítadlo kilometrů jak celkových, tak i denních, teplotu motoru i teplotu v interiéru, hodiny, stav paliva v nádrži, dobíjení alternátoru, zařazený rychlostní stupeň u automatické i manuální převodovky, otevřené dveře, tempomat, kontrolní a varovné indikátory. Prostě vše, co by měla moderní "přístrojovka" obsahovat.
Digitální přístrojový panel pro Ladu společnost CMGAISD již představila dříve. V druhé polovině loňského roku byla do prodeje uvedena první generace pro model Vesta. Ta ovšem neměla displej s rozlišením Full HD.
A na kolik tato paráda vyjde? Na domácím trhu si výrobce za FHD displej s nahraným přístrojovým štítem účtuje 42 000 rublů, což je asi 11 800 Kč. Mě osobě to nepřijde nikterak přehnané a něco podobného by se mi líbilo i u nás.
Vzpomínám si, že jsem kdysi jezdíval Škodovkou 105 a ta měla přístrojový panel ne nepodobný tomu Ladě 2101. Moderní Škodovky jsou navíc již z výroby vybavené digitální "přístrojovkou" a tak by stačilo pouze nahrát novou grafiku.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?