Novinka od Fordu ještě není ani v prodeji, a přesto slavný tuningový úpravce již oznámil své plány na jeho úpravu. Počítá se s omezenou sérií a přeplňovaným motorem V8.
Pod kapotu Fordu Bronco se dostane přeplňovaný motor V8 o objemu 5,0 litru, který bude disponovat výkonem 559 kW (760 koní). Spojen bude s 10 stupňovou automatickou převodovkou a výkon poputuje na všechna čtyři kola. Hennessey odhaduje zrychlení z 0 na 100 km/h v čase okolo 4,5 s.
V8 pod kapotou je pořádná změna oproti sériovému modelu, který disponuje agregátem V6 EcoBoost o objemu 2,7 litru a výkonem 231 kW (314 koní) a točivým momentem 542 N.m.
Kromě zmíněné V8 Hennessey vybavil nové Bronco upravenou kapotou s otvorem pro nasávání, mezichladičem stlačeného vzduchu a vylepšeným palivovým systémem. Odvod splodin z motoru má na starost přepracovaný výfuk z nerezové oceli.
Tuningová firma se též podívala na podvozek, který dostane vylepšené odpružení, které lépe spolupracuje s většími terénními koly. K dispozici jsou nové přední a zadní nárazníky s LED osvětlením. Interiér dostane zakázkové kožené čalounění.
Hennessey plánuje postavit pouze 24 vozů Ford Bronco VelociRaptor a to buď s dvou a nebo čtyřdveřovou karosérií. Upravený off-road dostane standardně záruku na 3 roky a nebo 36 000 mil. Cena tohoto jedinečného terénního trhače asfaltu je stanovena na 225 000 USD (asi 5.26 milionů Kč)
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?