Novinka od Fordu ještě není ani v prodeji, a přesto slavný tuningový úpravce již oznámil své plány na jeho úpravu. Počítá se s omezenou sérií a přeplňovaným motorem V8.
Pod kapotu Fordu Bronco se dostane přeplňovaný motor V8 o objemu 5,0 litru, který bude disponovat výkonem 559 kW (760 koní). Spojen bude s 10 stupňovou automatickou převodovkou a výkon poputuje na všechna čtyři kola. Hennessey odhaduje zrychlení z 0 na 100 km/h v čase okolo 4,5 s.
V8 pod kapotou je pořádná změna oproti sériovému modelu, který disponuje agregátem V6 EcoBoost o objemu 2,7 litru a výkonem 231 kW (314 koní) a točivým momentem 542 N.m.
Kromě zmíněné V8 Hennessey vybavil nové Bronco upravenou kapotou s otvorem pro nasávání, mezichladičem stlačeného vzduchu a vylepšeným palivovým systémem. Odvod splodin z motoru má na starost přepracovaný výfuk z nerezové oceli.
Tuningová firma se též podívala na podvozek, který dostane vylepšené odpružení, které lépe spolupracuje s většími terénními koly. K dispozici jsou nové přední a zadní nárazníky s LED osvětlením. Interiér dostane zakázkové kožené čalounění.
Hennessey plánuje postavit pouze 24 vozů Ford Bronco VelociRaptor a to buď s dvou a nebo čtyřdveřovou karosérií. Upravený off-road dostane standardně záruku na 3 roky a nebo 36 000 mil. Cena tohoto jedinečného terénního trhače asfaltu je stanovena na 225 000 USD (asi 5.26 milionů Kč)
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.