Výborné časy, vyrovnané výkony, obrovské odhodlání..., na získání cenného kovu to sice nestačilo, přesto posádka Pavel Valoušek a Lukáš Kostka na uplynulé Rally Hustopeče dokázala, že patří mezi českou rallyovou elitu.
Na osmé Agrotec Petronas Syntium Rally Hustopeče čekala Peugeot Delimax Total Team konkurence v plné sestavě. Do Hustopečí se o uplynulém víkendu sjela celá česká rallyová špička. Posádka Pavel Valoušek a Lukáš Kostka s vozem Peugeot 207 S2000 se s ní utkali s nejvyšším nasazením. V prvních erzetách se Peugeot se startovním číslem 6 umisťoval na 5. a 6. příčkách, od poloviny závodu ovšem začaly přibývat druhé a třetí nejlepší časy. Posádka Pavel Valoušek – Lukáš Kostka urputně bojovala o celkovou třetí pozici. Ta jim nakonec o dvě vteřiny utekla a Peugeot Delimax Total Team se musel spokojit se čtvrtým místem, nicméně přesto vládne v týmu všeobecná spokojenost.„Po dlouhé době mám ze svého výkonu opravdu dobrý pocit,“ prohlásil pilot Pavel Valoušek a dodává: „Boj byl tvrdý až do konce. Zrychlovali jsme s každou RZ a byli jsme opravdu velice blízko od stupňů vítězů. Na Bohemce v našem úsilí bojovat určitě nepolevíme. Naopak, doufám, že ještě přitvrdíme.“
Podobně se k Rally Hustopeče vyjadřuje i spolujezdec Lukáš Kostka: „Myslím, že jsme měli na víc než na „bramborovou medaili“, přesto to vidím spíš dobře. Udělali jsme velký pokrok s autem i jako tým.Spokojení jsou i partneři projektu – společnosti Peugeot ČR a Delimax, dodavatel pneumatik Michelin ČR i maďarská stáj Tagai Racing Technology, která přivezla vůz Peugeot 207 S2000 a postarala o technickou podporu. „Naše účast v Hustopečích dokázala, že jsme se vydali správným směrem z hlediska fungování týmu i technické spolupráce. Pavel a Lukáš jsou už dokonale sehraní a vůz jim maximálně vyhovuje. Určitě máme důvod k optimismu. Na Bohemia Rallye za necelé tři týdny si to znovu ověříme.“ dodává generální ředitel společnosti Delimax, Jan Vrba.
Foto: Rallyzone.cz/Tomáš Brázdil
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?