AGROTEC PETRONAS Syntium rally Hustopeče (22. – 23. června 2012) přivítá v rámci Mediasport MMČR 2012 a Poháru ČR více než osmdesát posádek
Z aktualizovaného seznamu přihlášených posádek vyplývá, že na jižní Moravu míří třináct jezdců z první patnáctky průběžné klasifikace MMČR. Už byla řeč, že nechybí nikdo z vedoucí trojice Jan Kopecký, Roman Kresta a Václav Pech. Přihlášku podle očekávání podala i posádka Jaromír Tarabus – Dan Trunkát. Počet vozů specifikace Super 2000 se tím ustálil na počtu sedm.
Hustopeče budou hostit i nejméně tři zahraniční jezdce. Ital Elwis Chentre a Nor Petter Kristiansen budou bojovat v rámci Škoda Fabia R2 Cupu, třetím bude Maďar Kornél Lukács s Citroënem C2 R2 Max.
Výčet dalších zajímavých jmen můžeme odstartovat Západočechem Janem Šlehoferem. Po jeho boku je uveden spolujezdec Jiří Máša, soutěžním nářadím je rovněž Škoda Fabia R2. Pořadatelé obdrželi přihlášku i z Litvínova od Václava Arazima, a tak doufejme, že se jeho lancer na jihomoravských tratích objeví. Kromě Martina Semeráda se diváci mohou těšit i na jeho tátu Josefa, netradičně se slovenským navigátorem Radovanem Moznerem.
Hondu Civic Vti plánuje na Agrotec rally provětrat hokejista Martin Špaňhel, na téměř domácích tratích nebude chybět ani brněnská navigátorka Petra Řiháková. Ta usedne do dalšího civiku vedle svého strýce Pavla Řiháka.
Sestava Poháru ČR zatím čítá více než dvacítku soutěžních vozů, s potenciálními favority Jiřím Hendrichem, Jiřím Šmídem, Petrem Šimurdou a Miloslavem Jirsou.
Více informací k AGROTEC rally Hustopeče k soutěži hledejte na oficiálních stránkách www.agrotecautoklub.cz, případně na AGROTEC Rally Hustopeče v sociální síti facebook.com.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?