Rallye Český Krumlov přinesla ADELL MOGUL racing teamu a dvojici Roman Kresta – Petr Gross druhé místo absolutně za Janem Kopeckým.
Rallye Český Krumlov letos provázelo nádherné počasí, které přilákalo k tratím zkoušek obrovské množství fanoušků. Ti mohli sledovat další pokus Romana Kresty o pokoření letošního suveréna Jana Kopeckého. Tovární jezdec Škody ale ani tentokrát nezaváhal, zvítězil stylem start – cíl. Roman Kresta s Petrem Grossem se od druhé zkoušky usadili na druhém místě absolutně. Špetka naděje jim svitla po Kopeckého defektu v RZ10, kdy Škoda Fabia S2000 v barvách ADELL MOGUL racing teamu zajela nejrychlejší čas, ale závěr závodu se opět odjel v Kopeckého režii. Kopecký tak přerušil Krestovu sérii pěti krumlovských prvenství v řadě.
„Je obtížné výsledek hodnotit. Závod probíhal podle letos daného scénáře. Jan Kopecký jel opět hodně rychle a nebyli jsme ho schopni porazit. Navíc rozdíly mezi námi, Honzou a Vaškem Pechem byly ještě větší než na Šumavě, což mě trochu překvapilo. Ale asi to souviselo s letošními podmínkami, neboť za sucha se závodilo opravdu velmi rychle. Ale v rámci našich možností jsme maximálně spokojeni. Závod dopadl pro celý tým úspěšně, neudělali jsme žádné chyby, které by nás stály případné body. Upřímně děkuji všem partnerům za podporu a členům týmu za skvěle odvedenou práci,“ pronesl v cíli Roman Kresta.
„Potvrdilo se, že Honzovi někde můžeme sekundovat, ale je těžké ho celkově porazit,“ doplnil navigátor Petr Gross.
„Rallye Český Krumlov je nádhernou soutěží, která má díky krajině své kouzlo. Soutěž je pořadatelsky na vysoké úrovni, skvělý je i přístup organizačního týmu k posádkám. Díky počasí se sešlo kolem tratí spousty diváků, líbilo se mi i spojení rally s Lipnem, které začíná fungovat. Škoda jen toho smutného závěru… Všem pozůstalým kolem Aleše Zimolky vyjadřujeme jménem našeho týmu upřímnou soustrast,“ uzavřel Roman Kresta.
Pro vývoj šampionátu znamená druhá pozice upevnění stříbrného postu v průběžné klasifikaci. Roman Kresta navýšil svůj náskok před třetím Václavem Pechem na 23 bodů.Stav MMČR 2012 (4/8): 1. Kopecký 200, 2. Kresta 114, 3. Pech 91, 4. Tarabus 69, 5. Semerád 57
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?