Ve snaze navýšit počet startujících při soutěžích českého šampionátu se AGROTEC PETRONAS Syntium rally Hustopeče, která se uskuteční ve dnech 22. – 23. června 2012, ocitla v kalendáři Poháru ČR. Půjde shodně o pátý díl tohoto seriálu, který odstartoval při Valašské rally a na Vrchovině.
Pořadatelský tým nechce v tomto směru nic ponechat náhodě a pro pohárové posádky chce připravit kvalitní zázemí s cílem, aby se v dalších letech do Hustopečí rády vracely.
„Jsme rádi, že se nám podařilo proniknout do pohárového kalendáře. Slibujeme si od toho výrazné navýšení startovního pole, které charakterizuje všehochuť soutěžní techniky. Věříme, že se posádky pro start v Hustopečích rozhodnou a budou s naší soutěží spokojeny,“ doufá ředitel soutěže Rudolf Kouřil.
Stejně jako při Valašské rally čeká na účastníky PČR kratší trať v porovnání s MMČR, přesto se bude jednat o největší porci závodních kilometrů v letošním ročníku PČR. Pohárové vozy absolvují 370 km, protkaných 141 km rychlostních zkoušek. Stejně jako na Valašské rally čekají na „poháristy“ i noční průjezdy.
„Trať proti závodu MMČR dozná změn pouze v sobotním harmonogramu. Pohárové posádky neabsolvují opakované průjezdy odpoledních zkoušek druhého dne,“ objasňuje Rudolf Kouřil, který se při Valašce objevil v kokpitu jednoho z pohárových vozů. „Letos se mi podařilo zařadit se na Valašské rally mezi posádky PČR. Byla tam velice příjemná atmosféra. Rád je v co největším počtu v Hustopečích uvítám,“ uzavřel. Pro posádky PČR bude připravena oddělená servisní zóna v Hustopečích, poblíž ředitelství. Po noční páteční etapě budou mechanici moci pracovat na vozech v klasickém 45minutovém servisu. Případná potřeba společného servisu pro posádky MMČR a PČR bude řešena průběžně.
Více informací k AGROTEC rally Hustopeče k soutěži hledejte na oficiálních stránkách www.agrotecautoklub.cz, případně na AGROTEC Rally Hustopeče v sociální síti facebook.com.
VIII. AGROTEC PETRONAS Syntium rally HustopečeTiskový servis
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?