Pohár Pirelli se v letošním roce objevuje i v MČR v Rallysprintech, kde si premiéru odbyl i dámský pohár
Rally Vrchovina o uplynulém víkendu přinesla mnoho zajímavých soubojů ve všech kategoriích Timeseal Mistrovství České republiky v rallysprintech. Soutěž s centrem v příhraničním městečku Slavonice nabídla soutěžícím celkem sedm rychlostních zkoušek na velmi náročném a často se měnícím povrchu. Do výsledků soutěže, kde se ukázalo velké množství zajímavých a výkonných vozů, zasáhlo velkou měrou i počasí, které bylo doslova aprílové. Úvod rally se totiž odehrál pod slunečnou oblohou, která byla v průběhu závodu vystřídána zataženým nebem, ze kterého se na závodníky i diváky snášely dešťové kapky. V těchto náročných podmínkách bylo stěžejní správně zvolit pneumatiky a to účastníci Poháru Pirelli zcela jistě udělali.
Na start Rally Vrchovina se přihlásilo celkem devět posádek, které využívají pneumatiky italského výrobce Pirelli, jenž v České republice distribuuje společnost Motorsport, spol.s r.o., která je rovněž promotérem poháru Pirelli. Do poháru Pirelli je stále možné se přihlásit, a to až do 10.5.2012, kdy bude uzávěrka přihlášek. Účastníci poháru získávají možnost zakoupit pneumatiky Pirelli za zvýhodněné ceny a hlavně bojují o celkové pořadí v poháru, kde vítěz bere finanční prémii ve výši 50 000,- Kč.
Na Vrchovině se posádky účastnící se Poháru Pirelli objevily celkem v pěti výkonnostních třídách. Absolutně nejúspěšnější posádkou s pneumatikami Pirelli v rámci poháru byla posádka vítězů Poháru Pirelli z roku 2011, Aleš Kaválek a Jaroslav Miko s Hondou Civic TypeR. Na druhém místě ve třídě 5 v rámci Poháru Pirelli nakonec na Vrchovině skončila dámská posádka Olga Lounová, kterou navigovala Markéta Filáková.
Tato dívčí posádka Renaultu Clio Sport, kde za volantem seděla sličná a úspěšná zpěvačka Olga Lounová, se současně stala prvními vítězkami Dívčího Poháru Pirelli Mistrovství České republiky ve sprintrally. Na start se postavily ještě dvě posádky Dívčího Poháru, ty ale bohužel cíl náročné Rally vrchovina nespatřily.
Ve třídě 8 si z Vrchoviny plný počet, tedy deset bodů, do tabulky Poháru Pirelli odváží posádka Oldřich Hrubý – Pavel Krbec s Renaultem Clio Sport.
Další rally, kde Pohár Pirelli v rallysprintech odstartuje, bude nadcházející Rally Lužické Hory, která se uskuteční 28. dubna v Hrádku nad Nisou. Pohár Pirelli ale bude pokračovat už další víkend při Rallye Šumava, kde se uskuteční další díl ze seriálu mezinárodního mistrovství České republiky v rally.
Více informací o Poháru Pirelli vám podají pracovníci firmy Motorsport, spol.s r.o.,na telefonu 724 208 808 nebo na mailu kominek@motorsport.cz nebo podhajsky@motorsport.cz.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?