Pohár Pirelli se v letošním roce objevuje i v MČR v Rallysprintech, kde si premiéru odbyl i dámský pohár
Rally Vrchovina o uplynulém víkendu přinesla mnoho zajímavých soubojů ve všech kategoriích Timeseal Mistrovství České republiky v rallysprintech. Soutěž s centrem v příhraničním městečku Slavonice nabídla soutěžícím celkem sedm rychlostních zkoušek na velmi náročném a často se měnícím povrchu. Do výsledků soutěže, kde se ukázalo velké množství zajímavých a výkonných vozů, zasáhlo velkou měrou i počasí, které bylo doslova aprílové. Úvod rally se totiž odehrál pod slunečnou oblohou, která byla v průběhu závodu vystřídána zataženým nebem, ze kterého se na závodníky i diváky snášely dešťové kapky. V těchto náročných podmínkách bylo stěžejní správně zvolit pneumatiky a to účastníci Poháru Pirelli zcela jistě udělali.
Na start Rally Vrchovina se přihlásilo celkem devět posádek, které využívají pneumatiky italského výrobce Pirelli, jenž v České republice distribuuje společnost Motorsport, spol.s r.o., která je rovněž promotérem poháru Pirelli. Do poháru Pirelli je stále možné se přihlásit, a to až do 10.5.2012, kdy bude uzávěrka přihlášek. Účastníci poháru získávají možnost zakoupit pneumatiky Pirelli za zvýhodněné ceny a hlavně bojují o celkové pořadí v poháru, kde vítěz bere finanční prémii ve výši 50 000,- Kč.
Na Vrchovině se posádky účastnící se Poháru Pirelli objevily celkem v pěti výkonnostních třídách. Absolutně nejúspěšnější posádkou s pneumatikami Pirelli v rámci poháru byla posádka vítězů Poháru Pirelli z roku 2011, Aleš Kaválek a Jaroslav Miko s Hondou Civic TypeR. Na druhém místě ve třídě 5 v rámci Poháru Pirelli nakonec na Vrchovině skončila dámská posádka Olga Lounová, kterou navigovala Markéta Filáková.
Tato dívčí posádka Renaultu Clio Sport, kde za volantem seděla sličná a úspěšná zpěvačka Olga Lounová, se současně stala prvními vítězkami Dívčího Poháru Pirelli Mistrovství České republiky ve sprintrally. Na start se postavily ještě dvě posádky Dívčího Poháru, ty ale bohužel cíl náročné Rally vrchovina nespatřily.
Ve třídě 8 si z Vrchoviny plný počet, tedy deset bodů, do tabulky Poháru Pirelli odváží posádka Oldřich Hrubý – Pavel Krbec s Renaultem Clio Sport.
Další rally, kde Pohár Pirelli v rallysprintech odstartuje, bude nadcházející Rally Lužické Hory, která se uskuteční 28. dubna v Hrádku nad Nisou. Pohár Pirelli ale bude pokračovat už další víkend při Rallye Šumava, kde se uskuteční další díl ze seriálu mezinárodního mistrovství České republiky v rally.
Více informací o Poháru Pirelli vám podají pracovníci firmy Motorsport, spol.s r.o.,na telefonu 724 208 808 nebo na mailu kominek@motorsport.cz nebo podhajsky@motorsport.cz.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?