Slovenský RUFA Team mal nesmierne ťažkú tohtoročnú sezónu. V rámci nej prežíval, ako to už v živote býva ľahšie aj ťažšie chvíle. O to viac potešilo sobotňajšie druhé miesto v rámci podujatia Mikuláš Rally Slušovice.
Posádka Grzegorz Grzyb – Michal Kazmierczak patrila už pred štartom Mikuláš Rally Slušovice k jedným z favoritov na víťazstvo. Grzybove dobré výkony počas celej tohtoročnej sezóny napovedali, že aj napriek nabitej štartovej listine, by mal Grzegorz so Škodou Fabia WRC patriť medzi najrýchlejších.
Toto sa potvrdilo už v prvom meranom teste, kde mu patrila v cieli druhá priečka. V ďalšom to síce bolo až štvrté miesto, napriek tomu sa posádka RUFA Teamu nevzdávala. A dobre urobila. V tretej a štvrtej rýchlostnej skúške im bolo odmenou opäť druhé miesto, čo im v cieli doprialo strieborné miesto celkového odnotenia spomínanej súťaže. „Show sme rozohrali už od úvodu ako vyrovnanú partiu a mňa osobne teší nielen to, že sme za sebou zanechali celú konkurenciu na WRC-čkach, ale navyše sme si aj perfektne zajazdili,“ rozhovoril sa v cieli súťaže Grzegorz Grzyb. Spokojný s výkonom a prezentáciou svojej posádky bol aj manažér RUFA Teamu Ľubomír Kleman : „Bola to pekná a napínavá súťaž. Ďakujem chlapcom za ich výkon, ale aj reklamným partnerom a kamarátom, ktorí nám umožnili tu v Slušoviciach štartovať. Bola to naša posledná súťaž v tomto roku a navyše aj pekná show.“
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.