Tretí ročník podujatia Mikuláš Rally Slušovice sa uskutoční už počas nadchádzajúcej soboty. Svoj premiérový štart si na tejto súťaži užije aj Žilinský KL Racing Team.
Organizátor posledného tohtoročného podujatia rally v Čechách pre súťažiacich pripravil trať o celkovej dĺžke sedemdesiatjeden kilometrov. V nej sú už zahrnuté aj štyri rýchlostné skúšky. Ich spoločná dĺžka je dvadsaťdva kilometrov. Štart súťaže je plánovaný na dvanástu hodinu desiatu minútu a v cieli bude prvá súťažná posádka o pätnástej hodine tridsiatej deviatej minúte. Okrem už spomínaných štyroch rýchlostných skúšok je pripravená aj „drift stage“, ktorá sa síce do ceľkového času nezapočítava, tu však majú možnosť všetci súťažiaci zabaviť nielen seba, ale aj prítomných divákov poslednými šmykmi tohtoročnej sezóny.
KL Racing Team v prípade slušovickej súťaže opäť siahol, rovnako ako na Setkání mistrú, po službách okruhového šampióna Tomáša Kostku. Meno toho, kto bude vo vozidle Škoda Fabia S2000 navigovať Tomáša sa dozvieme až na administratívnom preberaní, ktoré sa bude konať v piatok podvečer a v sobotu dopoludnia.
Dôvod, prečo sa KL Racing Team zúčastní Mikuláš Rally Slušovice nám ozrejmil manažér tímu Marek Lokaj : „Takto pred rokom ma môj dobrý kamarát a dnešný partner v tíme vytiahol do Slušovíc na Mikuláš Rally. Súťaž sa mi veľmi páčila a tak pri myšlienke či sa zúčastniť tejto súťaže, ale nezúčastniť, odpoveď bola jednoznačná – áno. S Tomášom Kostkom sme sa veľmi rýchle dohodli, keďže tiež mal záujem na podujatí štartovať a zo Sosnovej sme s ním mali dobré skúsenosti. Verím, že sa zima opäť trochu zblázni a aj v tomto roku, rovnako ako vlani, príde zrazu sneženie a zažijeme také perfektné podujatie ako v minulom roku.“
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?