Tretí ročník podujatia Mikuláš Rally Slušovice sa uskutoční už počas nadchádzajúcej soboty. Svoj premiérový štart si na tejto súťaži užije aj Žilinský KL Racing Team.
Organizátor posledného tohtoročného podujatia rally v Čechách pre súťažiacich pripravil trať o celkovej dĺžke sedemdesiatjeden kilometrov. V nej sú už zahrnuté aj štyri rýchlostné skúšky. Ich spoločná dĺžka je dvadsaťdva kilometrov. Štart súťaže je plánovaný na dvanástu hodinu desiatu minútu a v cieli bude prvá súťažná posádka o pätnástej hodine tridsiatej deviatej minúte. Okrem už spomínaných štyroch rýchlostných skúšok je pripravená aj „drift stage“, ktorá sa síce do ceľkového času nezapočítava, tu však majú možnosť všetci súťažiaci zabaviť nielen seba, ale aj prítomných divákov poslednými šmykmi tohtoročnej sezóny.
KL Racing Team v prípade slušovickej súťaže opäť siahol, rovnako ako na Setkání mistrú, po službách okruhového šampióna Tomáša Kostku. Meno toho, kto bude vo vozidle Škoda Fabia S2000 navigovať Tomáša sa dozvieme až na administratívnom preberaní, ktoré sa bude konať v piatok podvečer a v sobotu dopoludnia.
Dôvod, prečo sa KL Racing Team zúčastní Mikuláš Rally Slušovice nám ozrejmil manažér tímu Marek Lokaj : „Takto pred rokom ma môj dobrý kamarát a dnešný partner v tíme vytiahol do Slušovíc na Mikuláš Rally. Súťaž sa mi veľmi páčila a tak pri myšlienke či sa zúčastniť tejto súťaže, ale nezúčastniť, odpoveď bola jednoznačná – áno. S Tomášom Kostkom sme sa veľmi rýchle dohodli, keďže tiež mal záujem na podujatí štartovať a zo Sosnovej sme s ním mali dobré skúsenosti. Verím, že sa zima opäť trochu zblázni a aj v tomto roku, rovnako ako vlani, príde zrazu sneženie a zažijeme také perfektné podujatie ako v minulom roku.“
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.