Počas nasledujúcej soboty sa bude konať v Prahe predposledné podujatie tohtoročnej rally sezóny. Prvýkrát v histórii sa tohto podujatia zúčastní aj Žilinský KL Racing Team.
Na štart exhibičného podujatia sa KL Racing Team postaví s poľským jazdcom Grzegorzom Grzybom, ktorého si tím „požičal“ s partnerského RUFA Teamu. Vozidlom s ktorým Grzegorz vydá na vyše deväťdesiat kilometrov dlhú púť pražskou súťažou. V rámci tejto súťaže pripravil pre všetkých zúčastnených organizátor šesticu rýchlostných skúšok. Tie majú dovedna vyše štyridsaťštyri kilometrov na ktorých sa bude rozhodovať o tom, kto si na svoje konto pripíše víťazstvo na tohtoročnom TipCars Pražskom Rallysprinte.
„O Pražskom Rallysprinte som už v minulosti počul veľa chvály, ale naživo som sa ho ešte nezúčastnil. Som plný očakávania. Grzegorza sme si požičali od našich priateľov, ktorých reprezentoval počas celej slovenskej sezóny. Viem, že s Fabiou S2000 sa proti prítomným WRC-čkam nebude môcť veľmi konkurovať, ale už v minulosti veľakrát dokázal že vie byť aj s 2000-kou veľmi rýchly. Tak sa nechajme prekvapiť, múdrejší budeme v sobotu podvečer,“ povedal manažér tímu Marek Lokaj.
Miro Majláth
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?