Po náročnej sezóne sa slovenský RUFA Team predstavil aj na jednom z vrcholných show podujatí v Českej republike. Rovnako ako počas celej sezóny reprezentoval tím Grzegorz Grzyb. Domov odchádzal s tretím miestom.
RUFA Team zvolil na podujatie Setkání mistrú v Sosnovej ako súťažné náradie Škodu Fabia S2000. Rovnakých S2000-cok sa na štart postavila v rámci Rally triedy 2 ešte trojica vozidiel. Táto trojica si užívala v Sosnovej súťažné kilometre už počas sobotných voľných jázd, pri ktorých mohli jazdci voziť reklamných partnerov, či prieteľov. Grzyb sa však do škodovky v sobotu neposadil, tá bola totiž ešte na ceste do Českej republiky. Našťastie však na nedeľňajší štart samotných pretekov vozidlo dorazilo a Grzegorz hneď v prvej rozjazde pokoril druhého vicemajstra Európy, Antonína Tlusťáka. V druhej rozjazde už toľko šťastia nemal, keďže na Škode Fabia S2000 odmietol poslušnosť jeden z diferenciálov. V servise však mechanici pokazený kus vymenili a na Grzegorza čakalo „malé“ finále, čiže boj o tretie miesto. Na štarte sa v paralelnej jazde proti nemu opäť postavil Tlusťák, jazdiaci na rovnakej Škode Fabia. Ani tu Grzegorz nezaváhal a v azda najkrajšom súboji celého podujatia vyhral a tým pádom vybojoval aj konečné tretie miesto. „Setkání mistrú bolo ako každý rok výborne pripravené. To, že sme skončili tretí nevadí, veď všetci vieme, že sa tu nebojuje o žiadne body a ide vlastne iba o akúsi exhibíciu. Trochu ma mrzí sobota, keď sme nemali pripravené auto. Mohli sme si to užiť o trochu viac,“ zhodnotil podujatie manažér RUFA Teamu Ľubomír Kleman.
Napriek už pokročilej jeseni a nastupujúcej zime RUFA Team ešte tohtoročnú sezónu neuzavrel. Výkon tímu a posádky budú mať diváci možnosť ešte sledovať v decembri na dvoch súťažiach v Prahe a Slušoviciach.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.