Premiéra nového vozu John Cooper Works S2000 se zvětšeným výkonem motoru jako v Mistrovství dopadla při X. Setkání mistrů velmi dobře.
Již v sobotu při volných rozjížďkách udivoval vůz Václava Pecha svou rychlostí, kterou si měli možnost kromě partnerů týmu vychutnat třeba překážkář Petr Svoboda, či oblíbená herečka Iveta Blanarovičová, která z vozu MINI ani z Václava Pecha nemohla spustit oči.
Hbité MINI John Cooper Works S2000 procházelo nedělními rozjížďkami jako nůž máslem, a brzy bylo jasné, že ve finálové jízdě chybět nebude. Vyvrcholením celého víkendu, byla finálová účast i druhého nejnovějšího stroje Fiesty WRC. „Letošní Setkání mistrů se hodně vydařilo. Mělo na tom určitě vliv i docela příjemné počasí a hodně velká konkurence v podobě osmi jezdců s vozy WRC, která přilákala lidi na tribuny autodromu. Pro mě to byla premiéra s tímto autem s větším výkonem, a byl jsem doslova nadšený, jak Miník dokázal zrychlit. Nadchlo mě to, a můžu říct, že takové auto je to nejlepší, co jsem zatím v rallye řídil. Dělá přesně to, co chci já a věřím, že by se s ním dalo po více ujetých kilometrech a po doladění podvozku jet ještě rychleji. Do finálové jízdy jsem se postavil proti Martinu Prokopovi, kterého jsem v předchozích rozjížďkách vždy těsně porazil, ale ve finále se jelo na dvě kola. V prvním kole jsem viděl, že mám nepatrný náskok a možná jsem podvědomě trochu zvolnil, abych se vyvaroval jezdecké chyby. Bohužel jsem vedení neudržel. Druhé místo beru, ale v průběhu finále jsem věřil, že pro náš team získám premiérové vítězství s MINI,“ říká k účasti na Setkání mistrů Václav Pech.
Dalším závodem EuroOil teamu s vozem MINI bude Pražský Rallysprint s centrem ve Velké Chuchli, který odstartuje již za dva týdny 3.12..
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?