Na domácí soutěž, kterou je 33. Rally Příbram, se chystá i Josef Peták, který to má na rychlostní zkoušky coby kamenem dohodil.
Pro Josefa Petáka je Rally Příbram domácí soutěží, na kterou se každý rok těší, ale to sebou přináší i odlišnosti od zažitého stereotypu, který zkušený soutěžní jezdec prožívá na jiných závodech. „Oproti jiným závodům je pro mě dost netypické to, že spíme doma a z domu jdu už v závodní kombinéze. Závod je to domácí, dobře ho známe, ale rozhodně mám před ním respekt. V minulosti jsem tady dokázal několikrát rozbít auto, i když nám už o nic nešlo, takže nesmíme polevit a musíme se připravit jako na každý jiný závod. K této soutěži mám srdeční vztah, protože jsem tady v roce 1994 stál poprvé na startu automobilové soutěže,“ popisuje Josef Peták pocity před startem domácí rally.
V Příbrami se postaví na start již s tradičním Peugeotem 207 S2000, a tak fanoušci prozatím nemusí mít strach, že by se chystal přestup do kategorie dieselů, s nímž Josef Peták odstartoval na Horácké Rally. Tam jej ale potrápily brzdy vozu a cíl rally tedy nespatřil.
Se spolujezdkyní Alenou Benešovou se právě seznamují s tratěmi rychlostních zkoušek Rally Příbram, a proto nemůže chybět otázka na to, jak se jim rychlostní zkoušky v Příbrami líbí. „Tratě letos vychází z toho, co se v minulosti v Příbrami už jezdilo, a tak to pro nás není žádné velké překvapení. Dá se říct, že charakter rychlostních zkoušek se nám líbí. Příbram je pro nás letos posledním závodem a já věřím, že jsme na něj dobře připraveni a že se nám podaří se rozloučit se sezonou dobrým výsledkem, kterým bychom taky rádi poděkovali našim partnerům a celému týmu,“ uzavírá Josef Peták před startem 33. Rally Příbram.
Hroch Rally Team zve všechny příznivce rally návštěvě 33. Rally Příbram, která odstartuje v pátek 23. září v 16:30 v Příbrami.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?