Krátce po tom, co se Honza Černý vrátil z Finské Rally se chystá na Rally Pačejov, které je téměř jeho domácím sprintem.
Jan Černý s Pavlem Kohoutem minulý víkend ještě závodili na finských horizontech proti ostatním mladým střelcům ve WRC Academy, kde se jim podařilo dojet do cíle na pátém místě, a už je čeká další start v České republice. Tentokrát je na pořadu dne Rally Agropa Pačejov, což není až tak vzdálený rallysprint z Příbrami, kde je Honza Černý doma. „Pačejov je nejbližším sprintem, a tak se dá považovat za náš domácí závod, samozřejmě vedle Rally Příbram. Startoval jsem tady na sprintu poprvé v roce 2007 ještě s VW Polov poháru mládeže. Tehdy jsem si ani nepředstavoval, že do Pačejova jednou pojedu rovnou z Finské Rally,“ líčí své pocity Honza Černý.
Divácky dobře dostupná Rally Pačejov je tvořena čtyřmi rychlostními zkouškami, které se jedou dvakrát. To většinou posádky vítají, a nejinak je to v případě posádky Jan Černý – Pavel Kohout, kteří si loni užili Pačejov za velkého deště s produkční čtyřkolkou Mitsubishi. V doslova psím počasí se juniorské posádce velmi dařilo a v cíli z toho bylo skvělé čtvrté místo absolutně a vítězství ve skupině N. „Loni se nám závod povedl a letos bychom na to určitě rádi navázali. Zopakování loňského výsledku je s dvoukolkou nereálné, ale chtěli bychom právě dvoukolky vyhrát a být co nejvýše v absolutním pořadí. Nemá smysl si dávat jiné cíle,“ říká Honza Černý, který se spolujezdcem Pavlem Kohoutem v Pačejově tentokrát vsadí na Renault Clio R3. Ten poveze na svých dveřích startovní číslo šest.
Rally Pačejov startuje v sobotu 6.8. 2011 v 8:30 z náměstí v Horažďovicích a do cíle přijede první soutěžní vozidlo rovněž v sobotu odpoledne o půl páté. Posádka Jan Černý – Pavel Kohout zve všechny fanoušky k návštěvě Rally Agropa Pačejov.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.