Krátce po tom, co se Honza Černý vrátil z Finské Rally se chystá na Rally Pačejov, které je téměř jeho domácím sprintem.
Jan Černý s Pavlem Kohoutem minulý víkend ještě závodili na finských horizontech proti ostatním mladým střelcům ve WRC Academy, kde se jim podařilo dojet do cíle na pátém místě, a už je čeká další start v České republice. Tentokrát je na pořadu dne Rally Agropa Pačejov, což není až tak vzdálený rallysprint z Příbrami, kde je Honza Černý doma. „Pačejov je nejbližším sprintem, a tak se dá považovat za náš domácí závod, samozřejmě vedle Rally Příbram. Startoval jsem tady na sprintu poprvé v roce 2007 ještě s VW Polov poháru mládeže. Tehdy jsem si ani nepředstavoval, že do Pačejova jednou pojedu rovnou z Finské Rally,“ líčí své pocity Honza Černý.
Divácky dobře dostupná Rally Pačejov je tvořena čtyřmi rychlostními zkouškami, které se jedou dvakrát. To většinou posádky vítají, a nejinak je to v případě posádky Jan Černý – Pavel Kohout, kteří si loni užili Pačejov za velkého deště s produkční čtyřkolkou Mitsubishi. V doslova psím počasí se juniorské posádce velmi dařilo a v cíli z toho bylo skvělé čtvrté místo absolutně a vítězství ve skupině N. „Loni se nám závod povedl a letos bychom na to určitě rádi navázali. Zopakování loňského výsledku je s dvoukolkou nereálné, ale chtěli bychom právě dvoukolky vyhrát a být co nejvýše v absolutním pořadí. Nemá smysl si dávat jiné cíle,“ říká Honza Černý, který se spolujezdcem Pavlem Kohoutem v Pačejově tentokrát vsadí na Renault Clio R3. Ten poveze na svých dveřích startovní číslo šest.
Rally Pačejov startuje v sobotu 6.8. 2011 v 8:30 z náměstí v Horažďovicích a do cíle přijede první soutěžní vozidlo rovněž v sobotu odpoledne o půl páté. Posádka Jan Černý – Pavel Kohout zve všechny fanoušky k návštěvě Rally Agropa Pačejov.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?