V rychlém sledu po Rally Český Krumlov se kolotoč Mediasport MMČR 2011 přesouvá na Moravu. Ve dnech 10. – 11. června bude při AGROTEC MOGUL rally Hustopeče soupeřit o body do českého šampionátu více než padesátka posádek.
Pořadatelé AGROTEC MOGUL rally Hustopeče si mohou částečně oddechnout. Určitě se nebude opakovat kvantitativní mizérie z loňského ročníku, pořadatelům dorazilo 54 přihlášek. Navíc letošní ročník bude okořeněn startem nejužší domácí špičky.
V předběžném seznamu přihlášených posádek figuruje šest speciálů, v našich podmínkách, nejvýkonnější třídy 2. Čtyři vozy specifikace Super 2000 a dva Lancery R4. Adepty na nejpřednější příčky bude nutné hledat právě v této kategorii. Čtyři čelní jezdci průběžného pořadí MMČR - Roman Kresta, Pavel Valoušek, Jan Kopecký a obhájce loňského prvenství Václav Pech - jsou zárukou výtečné podívané a doufejme, i co nejvyrovnanější bitvy o prvenství. Bez šancí nebude ani další „er-čtyřka“ Jaroslava Orsáka, tento výčet doplňuje Peugeot 207 Super 2000 Slováka Lukáše Lapdavského.
Tradičně nejobsazenější kategorií bude třída 3. Ve osmnáctičlenné směsici mitsubishi a subaru nechybí nikdo z adeptů na příčky v první desítce. Subaru povedou Vojtěch Štajf, Daniel Běhálek či Jan Šlehofer, barvy Mitsubishi budou hájit Václav Arazim, Jan Votava, Martin Bujáček či Martin Vlček.
Mezi dvoukolkami budou chtít navázat na letošní úspěšné výkony vozů Škoda Fabia R2 jezdci Jan Černý a Dušan Kouřil, situaci se jim bude snažit znepříjemnit Václav Dunovský či „pohárová“ špička Citroën Racing Trophy (Koči, Svačina + Smékal s DS3 R3T) a Clio R3 Cupu (Minařík, Kneifel, J. Trojan).
V reakci na nabídku organizátorů zástupcům „malých tříd“ se na startu hustopečské soutěže objeví minimálně patnáct vozů ve třídách 7 (A5 ), 9 (N2 + R1B) a 10 (N1 + R1A).
„Za organizační tým jsme se sestavou přihlášek spokojeni. Podruhé v sezoně si to rozdá kompletní domácí špička ucházející se o mistrovský titul. Přivítat tovární tým Škoda Motorsport je pro každého pořadatele vždy příjemné a věřím, že se to odrazí na zájmu fanoušků kolem tratí hustopečských zkoušek,“ uvedl ředitel soutěže Rudolf Kouřil.
Více informací k AGROTEC rally Hustopeče k soutěži hledejte na oficiálních stránkách www.agrotecautoklub.cz, případně na AGROTEC RALLY v sociální síti facebook.com.
VII. AGROTEC rally HustopečeTiskový servis
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.