V rychlém sledu po Rally Český Krumlov se kolotoč Mediasport MMČR 2011 přesouvá na Moravu. Ve dnech 10. – 11. června bude při AGROTEC MOGUL rally Hustopeče soupeřit o body do českého šampionátu více než padesátka posádek.
Pořadatelé AGROTEC MOGUL rally Hustopeče si mohou částečně oddechnout. Určitě se nebude opakovat kvantitativní mizérie z loňského ročníku, pořadatelům dorazilo 54 přihlášek. Navíc letošní ročník bude okořeněn startem nejužší domácí špičky.
V předběžném seznamu přihlášených posádek figuruje šest speciálů, v našich podmínkách, nejvýkonnější třídy 2. Čtyři vozy specifikace Super 2000 a dva Lancery R4. Adepty na nejpřednější příčky bude nutné hledat právě v této kategorii. Čtyři čelní jezdci průběžného pořadí MMČR - Roman Kresta, Pavel Valoušek, Jan Kopecký a obhájce loňského prvenství Václav Pech - jsou zárukou výtečné podívané a doufejme, i co nejvyrovnanější bitvy o prvenství. Bez šancí nebude ani další „er-čtyřka“ Jaroslava Orsáka, tento výčet doplňuje Peugeot 207 Super 2000 Slováka Lukáše Lapdavského.
Tradičně nejobsazenější kategorií bude třída 3. Ve osmnáctičlenné směsici mitsubishi a subaru nechybí nikdo z adeptů na příčky v první desítce. Subaru povedou Vojtěch Štajf, Daniel Běhálek či Jan Šlehofer, barvy Mitsubishi budou hájit Václav Arazim, Jan Votava, Martin Bujáček či Martin Vlček.
Mezi dvoukolkami budou chtít navázat na letošní úspěšné výkony vozů Škoda Fabia R2 jezdci Jan Černý a Dušan Kouřil, situaci se jim bude snažit znepříjemnit Václav Dunovský či „pohárová“ špička Citroën Racing Trophy (Koči, Svačina + Smékal s DS3 R3T) a Clio R3 Cupu (Minařík, Kneifel, J. Trojan).
V reakci na nabídku organizátorů zástupcům „malých tříd“ se na startu hustopečské soutěže objeví minimálně patnáct vozů ve třídách 7 (A5 ), 9 (N2 + R1B) a 10 (N1 + R1A).
„Za organizační tým jsme se sestavou přihlášek spokojeni. Podruhé v sezoně si to rozdá kompletní domácí špička ucházející se o mistrovský titul. Přivítat tovární tým Škoda Motorsport je pro každého pořadatele vždy příjemné a věřím, že se to odrazí na zájmu fanoušků kolem tratí hustopečských zkoušek,“ uvedl ředitel soutěže Rudolf Kouřil.
Více informací k AGROTEC rally Hustopeče k soutěži hledejte na oficiálních stránkách www.agrotecautoklub.cz, případně na AGROTEC RALLY v sociální síti facebook.com.
VII. AGROTEC rally HustopečeTiskový servis
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.