Posádka Melico Racing Teamu, Jaroslav Melichárek – Richard Lasevič patrila na Rally Prešov medzi favoritov na absolútne víťazstvo. Ich Mitsubishi Lancer WRC05 však odmietol poslušnosť ihneď po výjazde zo servisnej zóny na začiatku súťaže.
Podujatie Rally Prešov síce oficiálne odštartovalo už v piatok, keď sa konalo aj predstavenie súťažných posádok na námestí v Prešove. „Naostro“ však súťaž štartovala až v sobotu ráno prejazdom časovej kontroly umiestnenej na výjazde zo servisnej zóny. Posádka Melico Racing Teamu štartujúca s číslom 3 touto časovou kontrolou síce prešla bez problémov a smerovala ku štartu prvej rýchlostnej skúšky, avšak po zhruba kilometri musela odstaviť Mitsubishi pri krajnici a začať riešiť problém s nefungujúcou elektronikou súťažného špeciálu.
Napriek veľkej snahe a telefonickej podpore mechanikov sa im nepodarilo auto primäť k poslušnosti. Neostalo nič iné ako vrátiť sa nazad do servisu a odovzdať jazdný výkaz. O tom čo sa vlastne stalo nám porozprával Jaro Melichárek: „Ráno bolo všetko v poriadku, ale krátko po opustení servisu sme zistili, že auto nejde ani na prejazdový režim. Museli sme preto zastaviť a snažili sme sa zistiť čo sa deje. Bol to však nejaký problém v elektronike, ktorý sme na ceste nevedeli odstrániť a tak sme to museli bohužiaľ ukončiť.“
Napriek faktu, že pre posádku Jaro Melichárek – Rišo Lasevič nedopadla Rally Prešov podľa predstáv, Melico Racing Team zásluhou druhej posádky Peter Jurečka – Matej Beťko, jazdiacej na vozidle Renault Clio RS, ktorá zvíťazila vo svojej triede 8, obsadil napokon štvrté miesto v súťaži tímov.
Foto: www.autosportfoto.sk
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.