Čtyři vozy značky Subaru představí při nadcházející Rally Lužické hory vsetínský JT Říha Group rally team.
JT Říha Group rally team se již tuto sobotu představí na zahajovacím podniku ECOSUN Mistrovství české republiky ve sprintrally. V nabité startovní listině napočítáme celkem čtyři přihlášené posádky JTRT startujících s vozy Subaru týmu různých specifikací.
Největší pozornost pochopitelně poutá Subaru Impreza WRC specifikace S12 B posádky Tomaštík – Vrečka. Atraktivní vůz pochází z Maďarska z dílny Korda Racing. Fanoušci jej uvidí na všech podnicích mistrovství sprintrally s výjimkou Pačejova, kde Jaromír Tomaštík spolu s autem změní také spolujezdce. Jaroslava Vrečku vystřídá ve voze Subaru Impreza N12 B na pačejovský závod Olga Lounová.¨
Druhou posádku tvoří dvojice Zdeněk Pokorný a Jiří Kalista. Se Subaru Impreza N14 absolvují kompletní seriál sprintrally.
Třetím do party je Marcel Havlásek navigovaný Miroslavem Koutským. S vozem Subaru specifikace N12 B absolvují s výjimkou startu ve Slušovicích a Vsetíně zbylé podniky ECOSUN Mistrovství české republiky ve sprintrally.
Podle dostupných informací evropskou premiéru bude mít dívčí „parta“, v jejímž středu figuruje posádka ve složení Petra Filipová – Veronika Teplá. Subaru Impreza spec. N10 bude mít na všech sprintech sezony 2011 na starost čistě dámský servisní tým.
Ohlasy před startem Thermica rally Lužické hory:Jaromír Tomaštík:„Co se mého startu s vozem specifikace WRC týká, nemám ambice usilovat o nějaký velký úspěch v absolutním pořadí. Třináct let jsem na něčem pracoval, abych si dnes mohl splnit sen. Jednoduše několik aut připravuji a pronajímám, abych si sám jedno mohl sám půjčit…“Zdeněk Pokorný:„Na Lužičky odjíždíme po zimní přestávce. Máme za sebou testování. S autem jsem spokojený. Cíle? Rozjezdit se. Ve sprintech jsme zatím velmi krátce na to, abychom si kladli vyšší cíle. Důležité je dokončit a nasbírat co nejvíce zkušeností. Vzhledem k velké přesile vozů Mitsubishi Lancer jsme velmi rádi, že může reprezentovat značku Subaru.“Marcel Havlásek:„S Mírou Koutským, se kterým jsem se poprvé představil v roce 2009, usedneme do Subaru spec. N12 po Vojtovi Štajfovi. Toto auto jsem chvíli vlastnil já, nyní se o něj stará Jarda Tomaštík. Rádi bychom odjeli co nejvíce soutěží sprintrally, ale vše je otázkou financí.“
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?