Čtyři vozy značky Subaru představí při nadcházející Rally Lužické hory vsetínský JT Říha Group rally team.
JT Říha Group rally team se již tuto sobotu představí na zahajovacím podniku ECOSUN Mistrovství české republiky ve sprintrally. V nabité startovní listině napočítáme celkem čtyři přihlášené posádky JTRT startujících s vozy Subaru týmu různých specifikací.
Největší pozornost pochopitelně poutá Subaru Impreza WRC specifikace S12 B posádky Tomaštík – Vrečka. Atraktivní vůz pochází z Maďarska z dílny Korda Racing. Fanoušci jej uvidí na všech podnicích mistrovství sprintrally s výjimkou Pačejova, kde Jaromír Tomaštík spolu s autem změní také spolujezdce. Jaroslava Vrečku vystřídá ve voze Subaru Impreza N12 B na pačejovský závod Olga Lounová.¨
Druhou posádku tvoří dvojice Zdeněk Pokorný a Jiří Kalista. Se Subaru Impreza N14 absolvují kompletní seriál sprintrally.
Třetím do party je Marcel Havlásek navigovaný Miroslavem Koutským. S vozem Subaru specifikace N12 B absolvují s výjimkou startu ve Slušovicích a Vsetíně zbylé podniky ECOSUN Mistrovství české republiky ve sprintrally.
Podle dostupných informací evropskou premiéru bude mít dívčí „parta“, v jejímž středu figuruje posádka ve složení Petra Filipová – Veronika Teplá. Subaru Impreza spec. N10 bude mít na všech sprintech sezony 2011 na starost čistě dámský servisní tým.
Ohlasy před startem Thermica rally Lužické hory:Jaromír Tomaštík:„Co se mého startu s vozem specifikace WRC týká, nemám ambice usilovat o nějaký velký úspěch v absolutním pořadí. Třináct let jsem na něčem pracoval, abych si dnes mohl splnit sen. Jednoduše několik aut připravuji a pronajímám, abych si sám jedno mohl sám půjčit…“Zdeněk Pokorný:„Na Lužičky odjíždíme po zimní přestávce. Máme za sebou testování. S autem jsem spokojený. Cíle? Rozjezdit se. Ve sprintech jsme zatím velmi krátce na to, abychom si kladli vyšší cíle. Důležité je dokončit a nasbírat co nejvíce zkušeností. Vzhledem k velké přesile vozů Mitsubishi Lancer jsme velmi rádi, že může reprezentovat značku Subaru.“Marcel Havlásek:„S Mírou Koutským, se kterým jsem se poprvé představil v roce 2009, usedneme do Subaru spec. N12 po Vojtovi Štajfovi. Toto auto jsem chvíli vlastnil já, nyní se o něj stará Jarda Tomaštík. Rádi bychom odjeli co nejvíce soutěží sprintrally, ale vše je otázkou financí.“
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?