JTRT zahajuje sezonu sprintrally

rally vsetín
rally vsetín, foto: Tomáš Urban, RallyZone.cz
Tomáš Urban 23. dubna 2011 17:22
Sdílej:

Čtyři vozy značky Subaru představí při nadcházející Rally Lužické hory vsetínský JT Říha Group rally team.

JT Říha Group rally team se již tuto sobotu představí na zahajovacím podniku ECOSUN Mistrovství české republiky ve sprintrally. V nabité startovní listině napočítáme celkem čtyři přihlášené posádky JTRT startujících s vozy Subaru týmu různých specifikací.

Největší pozornost pochopitelně poutá Subaru Impreza WRC specifikace S12 B posádky Tomaštík – Vrečka. Atraktivní vůz pochází z Maďarska z dílny Korda Racing. Fanoušci jej uvidí na všech podnicích mistrovství sprintrally s výjimkou Pačejova, kde Jaromír Tomaštík spolu s autem změní také spolujezdce. Jaroslava Vrečku vystřídá ve voze Subaru Impreza N12 B na pačejovský závod Olga Lounová.¨

Druhou posádku tvoří dvojice Zdeněk Pokorný a Jiří Kalista. Se Subaru Impreza N14 absolvují kompletní seriál sprintrally.

Třetím do party je Marcel Havlásek navigovaný Miroslavem Koutským. S vozem Subaru specifikace N12 B absolvují s výjimkou startu ve Slušovicích a Vsetíně zbylé podniky ECOSUN Mistrovství české republiky ve sprintrally.

Podle dostupných informací evropskou premiéru bude mít dívčí „parta“, v jejímž středu figuruje posádka ve složení Petra Filipová – Veronika Teplá. Subaru Impreza spec. N10 bude mít na všech sprintech sezony 2011 na starost čistě dámský servisní tým.

Ohlasy před startem Thermica rally Lužické hory:Jaromír Tomaštík:„Co se mého startu s vozem specifikace WRC týká, nemám ambice usilovat o nějaký velký úspěch v absolutním pořadí. Třináct let jsem na něčem pracoval, abych si dnes mohl splnit sen. Jednoduše několik aut připravuji a pronajímám, abych si sám jedno mohl sám půjčit…“Zdeněk Pokorný:„Na Lužičky odjíždíme po zimní přestávce. Máme za sebou testování. S autem jsem spokojený. Cíle? Rozjezdit se. Ve sprintech jsme zatím velmi krátce na to, abychom si kladli vyšší cíle. Důležité je dokončit a nasbírat co nejvíce zkušeností. Vzhledem k velké přesile vozů Mitsubishi Lancer jsme velmi rádi, že může reprezentovat značku Subaru.“Marcel Havlásek:„S Mírou Koutským, se kterým jsem se poprvé představil v roce 2009, usedneme do Subaru spec. N12 po Vojtovi Štajfovi. Toto auto jsem chvíli vlastnil já, nyní se o něj stará Jarda Tomaštík. Rádi bychom odjeli co nejvíce soutěží sprintrally, ale vše je otázkou financí.“

Stalo se
Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.

Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Proč je nová Toyota RAV4 větší novinkou, než si myslíte?

Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.