Už jen Rally Český Krumlov a kolotoč Mediasport MMČR AGROTEC se definitivně zastaví na jihomoravské půdě – při AGROTEC rally Hustopeče. Termín hustopečské soutěže je 10. – 11. června 2011.
AGROTEC rally Hustopeče bude čtvrtým podnikem domácího šampionátu, s blížícím se termínem finišují aktivity pořadatelského týmu v čele se zkušenými soutěžáky Martinem Radou a Rudolfem Kouřilem.
„První pozitivní zprávou pro fanoušky je plánovaný start Jana Kopeckého a továrního týmu Škoda Motorsport v Hustopečích. Jsme rádi, že na našich vložkách se sejde kompletní domácí špička, nebude chybět nikdo z kandidátů na letošní domácí titul,“ raduje se šéf organizačního týmu Martin Rada.
Další práce organizátorů směřuje k divákům. Už nyní je vytipováno téměř dvacet diváckých míst na všech rychlostních zkouškách hustopečské soutěže, některé z nich budou tradičně doplněny komentovanou diváckou zónou. S blížícím se termínem vám jednotlivé úseky postupně představíme.
„Věřím, že jsme pro diváky vybrali zajímavé úseky. Příjezdy do nich budou přehledně značeny výraznými tabulemi,“ říká ředitel soutěže Rudolf Kouřil. „Jsou však místa, kde si majitelé nepřejí vstup diváků na svůj soukromý pozemek. Mají na to právo a jejich přání musíme respektovat nejen my, pořadatelé, ale postaráme se o to, ale tak činili i diváci. Tato místa budou rovněž označena a věřím, že diváci budou na toto označení brát zřetel.“
„Soutěž rovněž prošla schvalovacím řízením zástupce Asociace jezdců rally. Většina soutěže se obešla bez připomínek, i když je nám jasné, že tradiční šotolinové úseky budeme muset po zimě opět dostat do „kondice“. Ale to se v podstatě z naší strany už stalo tradicí,“ dodal Rudolf Kouřil.
Jako podporu účastníkům z „malých tříd“ nabízí organizátoři AGROTEC rally Hustopeče posádkám ve třídách 7 (A5 ), 9 (N2 + R1B) a 10 (N1 + R1A) „senzačně“ nízký vklad 1.700,- Kč (včetně DPH a pojištění 1.200,- Kč). Stejná částka platí pro účastnice dámského poháru.Více informací k AGROTEC rally Hustopeče k soutěži hledejte na oficiálních stránkách www.agrotecautoklub.cz, případně na AGROTEC RALLY v sociální síti facebook.com.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?