Už jen Rally Český Krumlov a kolotoč Mediasport MMČR AGROTEC se definitivně zastaví na jihomoravské půdě – při AGROTEC rally Hustopeče. Termín hustopečské soutěže je 10. – 11. června 2011.
AGROTEC rally Hustopeče bude čtvrtým podnikem domácího šampionátu, s blížícím se termínem finišují aktivity pořadatelského týmu v čele se zkušenými soutěžáky Martinem Radou a Rudolfem Kouřilem.
„První pozitivní zprávou pro fanoušky je plánovaný start Jana Kopeckého a továrního týmu Škoda Motorsport v Hustopečích. Jsme rádi, že na našich vložkách se sejde kompletní domácí špička, nebude chybět nikdo z kandidátů na letošní domácí titul,“ raduje se šéf organizačního týmu Martin Rada.
Další práce organizátorů směřuje k divákům. Už nyní je vytipováno téměř dvacet diváckých míst na všech rychlostních zkouškách hustopečské soutěže, některé z nich budou tradičně doplněny komentovanou diváckou zónou. S blížícím se termínem vám jednotlivé úseky postupně představíme.
„Věřím, že jsme pro diváky vybrali zajímavé úseky. Příjezdy do nich budou přehledně značeny výraznými tabulemi,“ říká ředitel soutěže Rudolf Kouřil. „Jsou však místa, kde si majitelé nepřejí vstup diváků na svůj soukromý pozemek. Mají na to právo a jejich přání musíme respektovat nejen my, pořadatelé, ale postaráme se o to, ale tak činili i diváci. Tato místa budou rovněž označena a věřím, že diváci budou na toto označení brát zřetel.“
„Soutěž rovněž prošla schvalovacím řízením zástupce Asociace jezdců rally. Většina soutěže se obešla bez připomínek, i když je nám jasné, že tradiční šotolinové úseky budeme muset po zimě opět dostat do „kondice“. Ale to se v podstatě z naší strany už stalo tradicí,“ dodal Rudolf Kouřil.
Jako podporu účastníkům z „malých tříd“ nabízí organizátoři AGROTEC rally Hustopeče posádkám ve třídách 7 (A5 ), 9 (N2 + R1B) a 10 (N1 + R1A) „senzačně“ nízký vklad 1.700,- Kč (včetně DPH a pojištění 1.200,- Kč). Stejná částka platí pro účastnice dámského poháru.Více informací k AGROTEC rally Hustopeče k soutěži hledejte na oficiálních stránkách www.agrotecautoklub.cz, případně na AGROTEC RALLY v sociální síti facebook.com.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.