Druhé podujatie zaradené do seriálu DMACK Tyres Rally 2011 Rally Prešov odštartuje až o dva pol týždňa, napriek tomu už prichádza s veľkým prekvapením.
To pre divákov pripravil novovzniknutý KL Racing Team. Napriek tomu, že ten tím vznikol iba pred pár dňami v zozname prihlásených figuruje s posádkou Patrik Sandell – Sttafan Parmander a vozidlom Škoda Fabia S2000.
Patrik Sandell sa narodil 21.4.1982. Prvú súťaž absolvoval vo svojich sedemnástich rokoch na vozidle VW Golf GTI. V rámci majstrovstiev sveta v rally sa začal objavovať od roku 2005, pričom už v nasledujúcom roku, čiže 2006 s stal Juniorským majstrom sveta. Neskôr sa objavoval v PWRC a SWRC. V sezóne 2011 sme mali možnosť jeho výkon sledovať na úvodnom podujatí sezóny na Rally Sweden. Podľa Patrikových plánov by sa mal zúčastniť v tohtoročnej sezóne siedmych podujatí zaradených do seriálu Intercontinental Rally Challenge.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?