Středisko automobilového sportu Zlín pořádá ve dnech 13. - 15. dubna 2011 jezdeckou školu, jejíž absolvování je nezbytné pro získání národní licence pro rally.
Rally škola se uskuteční ve Zlíně, potrvá celkem tři dny (středa až pátek) a její cena je 7 000 Kč. Školení probíhá při teoretické části názorně s použitím dataprojektoru, při praktické části realizované v terénu jsou využívána vozidla a další technické vybavení Barum Czech Rally Zlín.
Pro případné zájemce nabízíme více než třicet let zkušeností v čele českého i evropského rallysportu plynoucích z pořádání soutěží, vedení soutěžních týmů, přípravy taktiky, logistiky a i samotných jezdců a doprovodného personálu. O rally víme vše, co potřebujete vědět, a jsme ochotni Vám tyto zkušenosti předat v naší škole automobilového jezdce.
Místo konání:Teoretická část: budova AK Barum, Hornomlýnská 3715, Zlín 760 01Praktická část: trať a rychlostní zkoušky Barum Czech Rally Zlín
Vozidla:Organizace rally - vozidla Rallye Zlín spol. s r.o.Účastníci - běžné sériové vozy bez jakýchkoliv úprav (simulovaná rally se jede za plného provozu, účastníci si píší rozpis RZ a kontrolují jej jako při běžných seznamovacích jízdách).
Personální zabezpečení:Miloslav Regner (ředitel Barum Czech Rally Zlín, vedoucí Střediska automobilového sportu Zlín), Jiří Svoboda, Vlasta Greplová.Lektoři: Ing. František Rosický (předseda Rally Komise), Stanislav Mrkvan (technický komisař), Karel Jirátko (významný spolujezdec v rally), Miloslav Regner (ředitel Barum rally Zlín)
Základní harmonogram školy:
1) Teoretická část a) Základy automobilového sportu b) Podklady pro rally2) Praktická část a) příprava posádky a týmu b) cvičná rally3) Závěrečné zkoušky
Další informace a přihlášku naleznete na stránce www.RallyZlin.cz, případně na těchto kontaktech: Tel: 577 210 677, mobil: 602 772 430, email: barum@rallyzlin.cz
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?