AGROTEC rally připravuje polookruhovou zkoušku

rally hustopeče
rally hustopeče, foto: www.rallyzone.cz | Turovský, Roman
Josef Janoušek 21. března 2011 15:31
Sdílej:

Není mnoho českých soutěží, které začleňují do svého závodu nové prvky. V případě čtvrtého podniku Mediasport MMČR AGROTEC rally Hustopeče se mohou fanoušci těšit na polookruhovou zkoušku. Pojede se v rámci RZ 5,7 Starovice.

Termín hustopečské soutěže se nezadržitelně blíží (10. – 11. června 2011). S tím souvisí i nové informace, které pořadatelský tým v čele se zkušenými soutěžáky Martinem Radou a Rudolfem Kouřilem nabízí ke zveřejnění. Páteční etapa nabídne dvě více než třináctikilometrové testy Němčičky a Kurdějov ve dvou průjezdech. Ty opakované figurují v harmonogramu krátce před devátou hodinou, a tak je jisté, že si to startovní pole rozdá mezi sebou i s použitím světelných ramp.Také druhá etapa nabízí sekce s dvěma dopoledními a dvěma odpoledními rychlostními zkouškami. Každá z nich je v harmonogramu soutěže obsažena dvakrát. Nejdelším testem letošního ročníku AGROTEC rally bude RZ 10, 12 Diváky s délkou 18,60 km, nejkratším RZ 6, 8 Šitbořice (9,58 km). Soutěž nabídne celkem 176,20 km rychlostních zkoušek.Divácky atraktivní polookruh bude součástí sobotní dopolední RZ 5, 7 Starovice. „V Rakousku jsou podobné testy nedílnou součástí závodů, nechybí jim atraktivita a zájem fanoušků. Proto jsme se rozhodli zkusit najít úsek, který by nabídl zajímavou podívanou. Okruhovou část absolvují posádky dvaapůlkrát, v průběhu třetího okruhu bude následovat výjezd a další kilometry do cíle vložky. Součástí této RZ bude i komentovaná divácká zóna s přírodní tribunou ve vracáku po stoupání od Starovic.

Pořadatelé plánují komentovanou zónu i v odpolední sekci na RZ 10, 12 v obci Diváky. Fanoušek tak bude moci v sobotu shlédnout na dvou místech celkem osm průjezdů soutěžních vozidel, navíc bude neustále informován o aktuálním dění na trati,“ říká ředitel soutěže Rudolf Kouřil. Jako podporu účastníkům z „malých tříd“ nabízí organizátoři AGROTEC rally Hustopeče posádkám ve třídách 7 (A5 ), 9 (N2 + R1B) a 10 (N1 + R1A) „senzačně“ nízký vklad 1.700,- Kč (včetně DPH a pojištění 1.200,- Kč). Stejná částka platí pro účastnice dámského poháru.Více informací k AGROTEC rally Hustopeče k soutěži hledejte na oficiálních stránkách www.agrotecautoklub.cz, případně na AGROTEC RALLY v sociální síti facebook.com.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.

Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Proč je nová Toyota RAV4 větší novinkou, než si myslíte?

Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.