Statistika podle seznamu přihlášených posádek

Pech, Václav - Uhel, Petr
Pech, Václav - Uhel, Petr, foto: www.rallyzone.cz | Trdla, Martin
Roman Ordelt 18. března 2011 19:05
Sdílej:

Do úvodního podniku sedmidílného seriálu Mediasport Mezinárodního mistrovství České republiky v rally 2011, kterým je BONVER Valašská rally 2011 (25. - 26. března), se přihlásilo celkem 70 posádek ze tří států – České republiky, Polska a Slovenska. Největším diváckým lákadlem v okolí Valašského Meziříčí bude start továrního jezdce Škody Motorsport a úřadujícího vicemistra seriálu Intercontinental Rally Challenge Jana Kopeckého na voze Škoda Fabia S2000.

K hlavním favoritům vedle Kopeckého patří úřadující český šampion a loňský vítěz valašky Pavel Valoušek (Peugeot 207 S2000), Roman Kresta (Škoda Fabia S2000) a pětinásobný český mistr Václav Pech (Mitsubishi Lancer EVO IX). S nejnižšími startovními čísly se objeví ve startovním poli úřadující vicemistr Evropy Antonín Tlusťák (Škoda Fabia S2000) a třetí v loňském hodnocení mistrovství Evropy Michal Solowow z Polska (Ford Fiesta S2000). Vozů kategorie Super 2000 najdeme na seznamu přihlášených posádek celkem šest.Nejpočetněji je obsazena třída 3 (skupina N nad 2000 cm3), kde figuruje celkem 24 vozů, zatímco v nejslabší třídě 10 (skupina N do 1400 cm3, R1A) najdeme dva vozy. Na letošní valašce bude startovat celkem pět smíšených posádek, když zástupkyně něžného pohlaví se objeví pouze na místě spolujezdce.   Celkem přihlášeno: 70 posádePočet států: 3 (Česká republika – 64, Polsko – 5, Slovensko – 1)  Prioritní  jezdci:  FIA B: 3 (Antonín Tlusťák – CZ, Václav Pech jr. – CZ, Michal Solowow – PL)   ASN: 9 (Jan Kopecký, Pavel Valoušek, Roman Kresta, Josef Peták, Václav Arazim, Vojtěch Štajf, Roman Odložilík, Daniel Běhálek, Jaromír Tarabus – CZ)  Rozdělení podle objemových tříd a skupin:  Třida 1 (skupina S2000-Rally, 1,6 turbo): 0Třída 2 (skupina S2000-Rally, 2.0 atmosférický R4): 7Třída 3 (skupina N nad 2000 cm3 - nynější N4): 24Třída 4 (skupina RGT): 0Třída 5 (skupina A nad 1600 cm3 do 2000 cm3, Super 1600, R2C, R3C, R3T, R3D): 13Třída 6 (skupina A nad 1400 cm3 do 1600 cm3, R2B, Kit-car nad 1400 cm3 do 1600 cm3): 10Třída 7 (skupina A do 1400 cm3, Kit-car do 1400 cm3): 3Třída 8 (skupina N nad 1600 cm3 do 2000 cm3): 3Třída 9 (skupina N nad 1400 cm3 do 1600 cm3, R1B): 8Třída 10 (skupina N do 1400 cm3, R1A): 2 Počet vozů  Super 2000: 6  Škoda Fabia S2000 – 4, Peugeot 207 S2000 – 1, Ford Fiesta S2000 – 1Počet značek: 12  Mitsubishi – 20, Citroën – 12, Škoda – 11, Honda – 7, Renault – 6, Subaru – 4, Ford – 3, Suzuki – 2, Peugeot – 1, Alfa Romeo – 1, Opel – 1, Volkswagen - 1 Junioři: 4Martin Bujáček, Jakub Koudela, Michal Srb, Ondřej KoubekSmíšené  posádky: 5 Josef Peták – Alena Benešová, Vojtěch Štajf – Petra Řiháková, Jiří Trojan – Eva Trojanová, David Štefan – Iva Víchová, Martin Rada – Klára Šillerová

Stalo se
Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.

Novinky ze světa EV
Škoda Superb (2025)

Škoda Superb dostane nový hybrid. Slibuje čistě elektrický dojezd až 120 kilometrů

Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.

Novinky
Mercedes-Benz třídy E

Best Performer 2024: Mercedes-Benz třídy E získal ocenění Euro NCAP za nejbezpečnější testovaný vůz

Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.