Promotér Citroën Racing Trophy CZ Gekon Racing s.r.o. vypisuje tipovací soutěž. Hlavní cenou bude svezení v Citroënu DS3 3RT na testovací dráze v Bělé pod Bezdězem před Rally Bohemia.
Pravidla soutěže jsou jednoduchá. Při každé z úvodních tří soutěží zařazených do Citroën Racing Trophy CZ (Valašská rally, Rally Český Krumlov a Rally Hustopeče) správně nebo co nejblíže odhadnout výsledky speciálů francouzské značky 1. Tipnout si umístění soutěžního vozu Citroën DS3 R3T v celkovém pořadí – nutné vyplnit číslo 2. Tipnout si pořadí jezdců s vozy Citroën C2 R2 MAX – nutné vyplnit jména jezdců na 1., 2. a 3. místě Podmínkou je připsat svůj e-mailový kontakt a čekat, zda se na vás usměje štěstí. Výherce bude vyhlášen vždy po každém vypsaném závodě. Hlasování bude odstartováno vždy v den zveřejnění seznamu přihlášených jezdců. V případě několika správných odpovědí či při rovnosti získaných bodů bude jeden z výherců vylosován. Právě ten získá možnost svezení ve voze Citroën DS3 R3T při akci pořádané Citroënem Racing v Bělé pod Bezdězem před Rally Bohemia. Výherce bude následně s podrobnostmi celé akce obeznámen.Tipovací soutěž probíhá na stránkách www.citroenracingtrophy.cz.Kalendář Citroën Racing Trophy CZ 2011 25. – 26. března Valašská rally Val. Meziříčí 27. – 28. května Rally Český Krumlov 10. – 12. června Agrotec Rally Hustopeče01. – 03. července Bohemia Rally 26. – 28. srpna Barum rally Zlín23. – 24. září Rally Příbram
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?