Na společné schůzce se v pondělí 31. ledna sešli v Horažďovicích zástupci Automotoklubu Pačejov v AČR se členy organizačního výboru FUCHS OIL Rally Agropa, zástupci městských a obecních úřadů, s nimiž pořadatelé tradičně nebo i nově spolupracují při zajišťování této populární automobilové soutěže. Pozvání přijali i senátorka JUDr. Jiřina Rippelová a poslanec Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky Ing. Jiří Papež.
Loňský XXXI. ročník FUCHS OIL Rally Agropa se do historie této soutěže zapsal jako jeden z nejúspěšnějších vůbec, přestože se jel v extrémně náročných podmínkách. Celkové hodnocení ze strany delegovaných činovníků, novinářů a především pak ze strany soutěžních posádek bylo a je pořadatelům z AMK Pačejov nejen zaslouženou odměnou, ale i povzbuzením do další práce. Organizační výbor si rovněž cení reakcí sponzorů rally, představitelů města Horažďovice a okolních obcí dotčených průběhem rally.Letošní 32. ročník rally se pojede jako součást Mistrovství ČR v rallysprintu, Mistrovství ČR v rally historických automobilů a Poháru ČR v rally opět v termínu 5. - 6. srpna 2011. Již vloni zavedly nové technické tratě soutěžní posádky do jižních Čech a nejinak tomu bude i letos. Pořadatelé chystají další překvapení v podobě zbrusu nové rychlostní zkoušky. Podstatnou a bezesporu kvalitativní změnou byl i návrat servisu na plochu bývalého letiště v Poli. Dá se očekávat start absolutní špičky, samozřejmě včetně prioritních jezdců. To pochopitelně přispěje k vysoké sportovní úrovni soutěže. Diváci se tedy mají nač těšit!Všechny zúčastněné subjekty projevily vůli a ochotu spolupodílet se na organizaci a zabezpečení XXXII. ročníku FUCHS OIL Rally Agropa 2011.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.