Na společné schůzce se v pondělí 31. ledna sešli v Horažďovicích zástupci Automotoklubu Pačejov v AČR se členy organizačního výboru FUCHS OIL Rally Agropa, zástupci městských a obecních úřadů, s nimiž pořadatelé tradičně nebo i nově spolupracují při zajišťování této populární automobilové soutěže. Pozvání přijali i senátorka JUDr. Jiřina Rippelová a poslanec Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky Ing. Jiří Papež.
Loňský XXXI. ročník FUCHS OIL Rally Agropa se do historie této soutěže zapsal jako jeden z nejúspěšnějších vůbec, přestože se jel v extrémně náročných podmínkách. Celkové hodnocení ze strany delegovaných činovníků, novinářů a především pak ze strany soutěžních posádek bylo a je pořadatelům z AMK Pačejov nejen zaslouženou odměnou, ale i povzbuzením do další práce. Organizační výbor si rovněž cení reakcí sponzorů rally, představitelů města Horažďovice a okolních obcí dotčených průběhem rally.Letošní 32. ročník rally se pojede jako součást Mistrovství ČR v rallysprintu, Mistrovství ČR v rally historických automobilů a Poháru ČR v rally opět v termínu 5. - 6. srpna 2011. Již vloni zavedly nové technické tratě soutěžní posádky do jižních Čech a nejinak tomu bude i letos. Pořadatelé chystají další překvapení v podobě zbrusu nové rychlostní zkoušky. Podstatnou a bezesporu kvalitativní změnou byl i návrat servisu na plochu bývalého letiště v Poli. Dá se očekávat start absolutní špičky, samozřejmě včetně prioritních jezdců. To pochopitelně přispěje k vysoké sportovní úrovni soutěže. Diváci se tedy mají nač těšit!Všechny zúčastněné subjekty projevily vůli a ochotu spolupodílet se na organizaci a zabezpečení XXXII. ročníku FUCHS OIL Rally Agropa 2011.
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?