Na společné schůzce se v pondělí 31. ledna sešli v Horažďovicích zástupci Automotoklubu Pačejov v AČR se členy organizačního výboru FUCHS OIL Rally Agropa, zástupci městských a obecních úřadů, s nimiž pořadatelé tradičně nebo i nově spolupracují při zajišťování této populární automobilové soutěže. Pozvání přijali i senátorka JUDr. Jiřina Rippelová a poslanec Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky Ing. Jiří Papež.
Loňský XXXI. ročník FUCHS OIL Rally Agropa se do historie této soutěže zapsal jako jeden z nejúspěšnějších vůbec, přestože se jel v extrémně náročných podmínkách. Celkové hodnocení ze strany delegovaných činovníků, novinářů a především pak ze strany soutěžních posádek bylo a je pořadatelům z AMK Pačejov nejen zaslouženou odměnou, ale i povzbuzením do další práce. Organizační výbor si rovněž cení reakcí sponzorů rally, představitelů města Horažďovice a okolních obcí dotčených průběhem rally.Letošní 32. ročník rally se pojede jako součást Mistrovství ČR v rallysprintu, Mistrovství ČR v rally historických automobilů a Poháru ČR v rally opět v termínu 5. - 6. srpna 2011. Již vloni zavedly nové technické tratě soutěžní posádky do jižních Čech a nejinak tomu bude i letos. Pořadatelé chystají další překvapení v podobě zbrusu nové rychlostní zkoušky. Podstatnou a bezesporu kvalitativní změnou byl i návrat servisu na plochu bývalého letiště v Poli. Dá se očekávat start absolutní špičky, samozřejmě včetně prioritních jezdců. To pochopitelně přispěje k vysoké sportovní úrovni soutěže. Diváci se tedy mají nač těšit!Všechny zúčastněné subjekty projevily vůli a ochotu spolupodílet se na organizaci a zabezpečení XXXII. ročníku FUCHS OIL Rally Agropa 2011.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?