Čtvrtým dílem Mediasport Mezinárodního mistrovství České republiky bude ve dnech 10. – 11. června 2011 AGROTEC rally Hustopeče.
Pořadatelský tým v čele se zkušenými soutěžáky Martinem Radou a Rudolfem Kouřilem tvrdě pracuje na doladění posledních detailů nadcházejícího ročníku. Jejich hlavním cílem bude přilákat na start mnohem více posádek než v loňském roce.To plyne i ze základního schématu AGROTEC rally Hustopeče 2011. Seznamovací jízdy jsou plánovány až na čtvrtek a páteční dopoledne, v páteční podvečer se už posádky vydají vstříc prvním ostrým kilometrům. Závod zakončí klasická sobotní etapa. „V pátek bude program hodně nabitý. Závěr seznamovacích jízd, přejímky a shakedown. Ale rozhodli jsme se soutěž maximálně zkrátit, proto nemáme jiné varianty. Závod odjedeme na šesti úsecích, takže by se seznamovacími jízdami neměly mít posádky žádné problémy. Na druhou stranu si posádky trochu odpočinou při tradičním setkání jezdců a pořadatelského týmu ve čtvrtek večer,“ říká ředitel soutěže Rudolf Kouřil. Základní charakteristika trati: Celkové délce 474 km - 12 RZ (176 km)I. etapa: 2 x 2 RZ (druhé průjezdy v noci)II. etapa: dopoledne 2 x 2 RZ, odpoledne 2 x 2 RZJako podporu účastníkům z „malých tříd“ nabízí organizátoři AGROTEC rally Hustopeče posádkám ve třídách 7 (A5 ), 9 (N2 + R1B) a 10 (N1 + R1A) „senzačně“ nízký vklad 1.700,- Kč (včetně DPH a pojištění 1.200,- Kč). Stejná částka platí pro účastnice dámského poháru.„Loni se naše iniciativa moc neosvědčila, takže jdeme dál. Věříme, že tento minimální vklad bude mít větší ohlas. Domnívám se, že absolvování jakékoli velké soutěže je pro posádky větším zážitkem a přínosem než start na sprintu,“ říká ředitel soutěže Rudolf Kouřil.Více informací k AGROTEC rally Hustopeče k soutěži hledejte na oficiálních stránkách www.agrotecautoklub.cz, případně na AGROTEC RALLY v sociální síti facebook.com.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.