Posádka Jaromír Tomaštík a Markéta Filáková na voze Subaru Impreza WRC byla klasifikována na devátém místě celkově a odvezla si dvě sady pohárů za výkony v kategoriích WRC S2000 a smíšená posádka. Pro posádku Vlček/Dřízga na voze Mitsubishi bylo 13. místo absolutním završením Mikulášské rally a Tomáš Růžička na voze Subaru skončil v konečném hodnocení na 15. místě.
Když se v Podkopné Lhotě v létě začala připravovat poslední rally letošní sezony, nikoho by ve snu nenapadlo, že podmínky budou jako na Janneru v sousedním Rakousku nebo na vysněném Monte Carlu. Týden před závodem počasí všem ukázalo, jak vypadá Ladovská zima. Pořadatelé oznámili možnost jízdy na hřebech. Lehký výkyv počasí ve čtvrtek a pátek dával tušit spíše typicky podzimní závod. V sobotu ráno však začíná hustě sněžit a za dvě hodiny je celá trať pod 15 cm sněhu. Nemožnost jet na hřebech na druhé rychlostní zkoušce v Podkopné Lhotě přidala vrásky všem zúčastněným.
V teamu se opět objevilo nářadí Subaru Impreza WRC, které bylo opravdovým skvostem v poli. Jaromír Tomaštík se na závod připravoval celý týden, ale nakonec vše bylo trochu jinak. „Původně jsem měl jet s Karlem Říhou, tak jako loni, ale jeho pracovní povinnosti to neumožnily. Byl jsem donucen sáhnout po tom nejhezčím, co máme v teamu,“ směje se Jaromír a dodává: „Posadil jsem vedle sebe Markétu Filákovou. Pokud jde o závod samotný, jsem dost zklamaný z toho, že na druhé RZ nebyly povoleny hřeby, a ze zkušenosti vím, že pokud WRC ztratí trakci, tak se špatně řídí. Trochu škoda bylo i to, že jsme se na okruhu dostali mezi dvoukolky. Najednou to bylo o tom, že musíme bezpečně dojet. Jinak to, ale považuji za vydařenou akci a dobrý konec sezony.“
Kategorii N4 zastoupili po jednom voze Mitsubishi a Subaru, stálí členové teamu Martin Vlček a Tomáš Růžička. Martin Vlček byl naopak celkem spokojený: „Myslím si, že to bylo výborné, sedlo nám počasí. Jedinou chybou, podle mě, bylo, že nám zrušili hřeby ve druhé RZ. Protože se akceptoval názor jen pár lidí a ostatní museli trpět, ale jinak to byl moc hezký závod. Auto fungovalo skvěle a jeli jsme úplně bez problémů. Dali jsme si i o jedno kolo více u Dostihovky, ale i to se stane. V autě jsem měl sponzora, který byl radostí bez sebe a to mě těší. Osobně si myslím, že úroveň závodu je vyšší než v Praze, nejen počtem lidí, ale především organizací.“
Tomáš Růžička ukázal, že je bojovník, který se nevzdává: „Super závod se sněhem, kdy se i mě dotkl zákaz hřebů v Podkopné Lhotě. Ale i tak se to dalo. První dvě RZ jsme řešili špatně fungující mezinápravový diferenciál. V servisu však team přišel na závadu, kterou odstranil a pak už jsme pokračovali s plně funkčním autem. A to jsem si fakt užíval. Měli jsme i pomalý defekt, způsobený zakopnutím auta o obrubník. Ve snaze dohnat ztrátu jsme měli i jednu krizi, ale žádná velká ztráta to nebyla.“
Všechny vozy JT Říha Group Rally Teamu se objevily v cíli a posádky se dělily o zážitky ze závodu. Bilancovalo se a vzpomínalo na sezónu 2010 a spřádaly se plány do roku 2011. A samozřejmě se i slavilo.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?