Slovenský Melico Racing Team absolvoval posledné tohto sezónne vystúpenie u našich západných susedov, v Slušoviciach. Na zasnežených tratiach bavila posádka v zložení Jaroslav Melichárek – Richard Jančovič nielen prítomných divákov, ale aj samých seba.
Po minulotýždňovej poriadnej snehovej nádielke a po jej následnom roztopení to ešte deň pred súťažou v Slušoviciach vyzeralo, že sa bude konať iba na mokrých cestách.
V sobotu ráno však začalo snežiť a do popoludňajšieho štartu bolo všetkým jasné, že posledná súťaž v tohtoročnej sezóne bude poriadna zábava. Melico Racing Team s Jarom Melichárekom do súťaže Pd Tech Mikuláš Rally Slušovice vyštartoval s vozidlom Mitsubishi Lancer EVO IX.
Od úvodu tejto krátkej súťaže sa Jaro s Rišom zaradili medzi najrýchlejších. Po prvej rýchlostnej skúške im v cieli patrilo síce až desiate miesto, po druhej však už figurovali na piatom a po tretej na šiestom mieste. Napriek tomu, že sa v poslednej rýchlostnej skúške podarilo vyrobiť hodiny a „zahrabať“ sa v jednom zo závejov, dojazdili do cieľa na ôsmom mieste v absolútnom poradí.
„Už pred súťažou som hovoril, že na výsledok nebudeme absolútne pozerať. Do Slušovíc sme sa v prvom rade išli iba zabávať. Veľmi nás potešilo keď v sobotu ráno začalo poriadne husto snežiť. To bolo to „pravé orechové“ čo túto súťaž urobilo ešte zábavnejšou. Bol to super záver sezóny. Ďakujem všetkým ktorí nás podporili,“ povedal po súťaži dobre naladený Jaro Melichárek.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?