Napriek tomu, že pre Melico Racing Team už tohtoročná rally sezóna skončila, nezavreli ešte súťažnú techniku do tímových dielní, ale chystajú sa ešte počas nadchádzajúcej soboty poriadne pozabávať divákov na Slovakia Ringu.
AutoShow Slovakia Ring je podujatie, ktoré odštartuje v tomto roku prvýkrát na Slovensku. V okolitých krajinách sa podobné podujatia, v rámci ktorých má jazdec možnosť na sedadle spolujazdca odviezť reklamného partnera či člena tímu, konajú už niekoľko rokov, u nás však niečo podobné až doteraz chýbalo. Od nadchádzajúcej soboty bude však všetko inak. Na podujatí Auto Show Slovakia Ring sa na jednom mieste po prvý krát spoločne stretnú okruhoví, kopcoví, ale aj rally jazdci. Práve pre posledne menovaných organizátor pripravil veľmi zaujímavú dvojicu rýchlostných skúšok, ktorých trať smeruje nielen po obslužných komunikáciách miestneho okruhu, ale aj na samotnej okruhovej trati. Okruhoví jazdci sa predstavia na skrátenom okruhu, ktorý má dĺžku takmer štyri kilometre a diváci si tak budú mať možnosť prejazdy rally jazdcov, ale aj okruhárov a vrchárov vychutnať celkovo tri krát. Navyše rally jazdci a ich spolujazdci si budú mať možnosť dosýta užiť jazdu nielen na úzkych komunikáciách, či prejazd cez niekoľko tunelov, ale aj prejazdy po širokej okruhovej trati, všetko spolu poriadne premiešané, ale aj technicky náročné. „Som spokojný. Už dlhšie sme u nás v tíme hovorili o tom, že obdobná akcia na Slovensku veľmi chýba. Teraz je tu a my sa veľmi tešíme. Na podujatí sa predstavíme s vozidlom Mitsubishi Lancer EVO IX s ktorým sme jazdili slovenský šampionát v minulom roku. Mrzí nás, že sa nemôžeme divákom predstaviť s vozidlom špecifikácie WRC s ktorým sa našej posádke podarilo vybojovať tretie miesto v absolútnom poradí tohtoročnej rally sezóny a zároveň získať majstrovský titul v triede A8. To je v tomto čase totiž už v Anglicku na posezónnej kontrole. Napriek tomu sa budeme snažiť pozabávať nielen seba a našich reklamných partnerov, ale hlavne divákov, ktorí dúfam prídu v čo najväčšom počte.“ vyjadril svoje pocity manažér Melico Racing Teamu, Erik Melichárek.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?