Napriek tomu, že pre Melico Racing Team už tohtoročná rally sezóna skončila, nezavreli ešte súťažnú techniku do tímových dielní, ale chystajú sa ešte počas nadchádzajúcej soboty poriadne pozabávať divákov na Slovakia Ringu.
AutoShow Slovakia Ring je podujatie, ktoré odštartuje v tomto roku prvýkrát na Slovensku. V okolitých krajinách sa podobné podujatia, v rámci ktorých má jazdec možnosť na sedadle spolujazdca odviezť reklamného partnera či člena tímu, konajú už niekoľko rokov, u nás však niečo podobné až doteraz chýbalo. Od nadchádzajúcej soboty bude však všetko inak. Na podujatí Auto Show Slovakia Ring sa na jednom mieste po prvý krát spoločne stretnú okruhoví, kopcoví, ale aj rally jazdci. Práve pre posledne menovaných organizátor pripravil veľmi zaujímavú dvojicu rýchlostných skúšok, ktorých trať smeruje nielen po obslužných komunikáciách miestneho okruhu, ale aj na samotnej okruhovej trati. Okruhoví jazdci sa predstavia na skrátenom okruhu, ktorý má dĺžku takmer štyri kilometre a diváci si tak budú mať možnosť prejazdy rally jazdcov, ale aj okruhárov a vrchárov vychutnať celkovo tri krát. Navyše rally jazdci a ich spolujazdci si budú mať možnosť dosýta užiť jazdu nielen na úzkych komunikáciách, či prejazd cez niekoľko tunelov, ale aj prejazdy po širokej okruhovej trati, všetko spolu poriadne premiešané, ale aj technicky náročné. „Som spokojný. Už dlhšie sme u nás v tíme hovorili o tom, že obdobná akcia na Slovensku veľmi chýba. Teraz je tu a my sa veľmi tešíme. Na podujatí sa predstavíme s vozidlom Mitsubishi Lancer EVO IX s ktorým sme jazdili slovenský šampionát v minulom roku. Mrzí nás, že sa nemôžeme divákom predstaviť s vozidlom špecifikácie WRC s ktorým sa našej posádke podarilo vybojovať tretie miesto v absolútnom poradí tohtoročnej rally sezóny a zároveň získať majstrovský titul v triede A8. To je v tomto čase totiž už v Anglicku na posezónnej kontrole. Napriek tomu sa budeme snažiť pozabávať nielen seba a našich reklamných partnerov, ale hlavne divákov, ktorí dúfam prídu v čo najväčšom počte.“ vyjadril svoje pocity manažér Melico Racing Teamu, Erik Melichárek.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?