Máte radi adrenalín a automobilové preteky? Preferujete okruhy, kopce, či rally súťaže? V tom prípade sme práve pre vás prichystali na Slovensku ojedinelé podujatie, nesúce sa v duchu hesla „poďme si zajazdiť a zabávať divákov“. Na jedinečnej akcii sa na trati pretekárskeho okruhu Slovakia Ring, predstavia okruhoví jazdci, ale aj kopciari a samozrejme rally posádky.
„Auto Show Slovakia Ring“ sa bude konať už 20.11.2010 na pretekárskom okruhu pri Orechovej Potôni, ktorý sa nachádza iba 36 kilometrov od Bratislavy. Po prvýkrát spojí rozdielne svety okruhových a kopcových pretekárov spolu s posádkami rally.
Špeciálne vytvorené rýchlostné skúšky pre rally jazdcov, otvárajú okruh Slovakia Ring novej disciplíne. Divácky zaujímavé podujatie bude prvou akciou tohto druhu na Slovensku a diváci si na ňom môžu dosýta užiť jazdu „dverami dopredu“. To všetko z bezpečnej vzdialenosti a v pohodlí, ktoré poskytuje tunajšia krytá tribúna. Navyše je pre všetkých pripravená aj súťaž o zvezenie sa na „horúcom“ sedadle spolujazdca v ostrom aute rally.
Ostatné informácie o podujatí nájdete na www.slovakiaring.sk v sekcii kalendár
Časový harmonogram súťaže Auto Show Slovakiaring – 20.11.2010:
9:20 -10:00 Predstavenie jazdcov na štartovom rošte10:00 Štart RS 1 (rýchlostná skúška kategórie Rally)10:30 Štart RS 210:30 PAO (preteky automobilov na okruhu) – voľný tréning 20 minút11:00 Štart RS 311:30 Štart RS 412:00 PAO – kvalifikácia – 20 minút 12:30 Štart RS 5 13:00 Štart RS 6 13:30 PAO – preteky – 10 kôl 14:00 Rally, PAO Taxi – vozenie víťaza súťaže 14:30 Vyhodnotenie súťažného dňa na štartovom rošte
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.