Posledné podujatie slovenskej automobilovej sezóny už nezadržateľne klope na dvere. Pre jazdcov, ktoré sa chcú zúčastniť na podujatí, už plynú posledné dva dni na prihlásenie sa do súťaže.
Ako sme vás už v minulom týždni informovali, podujatie pod názvom „Auto Show Slovakia Ring“ odštartuje už nadchádzajúcu sobotu, 20.11.2010. V rámci programu podujatia sa divákom spoločne predstavia súťažiaci z okruhového, vrchárskeho, ale aj rally športu. Okrem perfektnej zábavy je pre divákov je prichystaná súťaž o zvezenie v ostrom rally a okruhovom vozidle.
Napriek tomu, že rovnako ako na všetkých automobilových podujatiach sa aj tu bude merať čas, nebude podstatné byť najrýchlejším. V duchu hesla „Poďme si zajazdiť a zabávať divákov“ tu pôjde skôr o to, kto dokáže viac zaujať svojou jazdou, či širokými prejazdmi. Napriek tomu, že v zozname prihlásených figuruje väčšina mien z absolútnej špičky slovenského motoršportu ku ktorým patria Grzyb, Melichárek, Eliáš, Homola, či Csente prihlášky ešte stále prichádzajú. Medzi tými, ktorí už telefonicky prisľúbili svoju účasť sú aj Drotár, Lapdavský, či Špavelko sú navyše aj niektorí jazdci spoza hraníc našej republiky.
Všetkým ostatným jazdcom, ktorí majú záujem zúčastniť sa na už spomínanom podujatí, by sme radi aj touto cestou pripomenuli, že na zaslanie prihlášky ostávajú už iba posledné dva dni.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?