Po peknom deviatom mieste v rámci Barum Rally Zlín sa posádka slovenského RUFA Šport Teamu opäť predstaví na podujatí u našich západných susedov. V tomto prípade to bude na súťaži pod názvom Admiral Rally Vyškov.
Predposledné podujatie zaradené do seriálu Mediaracing – Majstrovstvá Slovenska v rally 2010, Rally Košice už klope na dvere a tak sa na základe rozhodnutia vedenia slovenského RUFA Rally Teamu v rámci tréningu, už spomínaného podujatia vo Vyškove na štart súťaže postaví stabilná posádka tímu, čiže Grzegorz Grzyb so spolujazdcom Przemyslawom Zawadom v spolupráci s vozidlom Škoda Fabia S2000. „Rally vo Vyškove sme pre našu stabilnú posádku zvolili po porade v tíme a uprednostnili sme ju pred Barum Rally Zlín, kde mali odštartovať tiež. Nakoniec náš tím na Barumke úspešne reprezentovala posádka Tomáš Kostka – Vít Houšť. Grzyb so Zawadom majú dobre rozbehnuté pôsobenie v rámci Mediaracing – Majstrovstvá Slovenska v rally 2010 a bojujú o jednu z najvyšších priečok. Toto bol dôvod prečo sme pre nich zvolili súťaž vo Vyškove. Táto sa koná iba týždeň pred Rally Košice a bude to pre nich veľmi dobrá príprava na toto podujatie. Nejde nám o umiestnenie medzi najlepšími, stačí, ak posádka dôjde až do cieľa, neublíži autu a keď sa náhodou podarí aj nejaké dobré umiestnenie bude to len plus,“ vysvetlil plány tímu jeho manažér Ľubomír Kleman.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?