Hlavním programem čtvrtečního dne Barum Czech Rally Zlín bude večerní technická přejímka v prostorách zlínské sportovní haly Euronics. V jejím průběhu se uskuteční autogramiáda vybraných deseti posádek z popředí startovního pole v čele s továrním týmem Škoda Motorsport a tradiční společné fotografování posádek.
Technická přejímka se vrací po roce opět do zlínské sportovní haly pod zimním stadionem a je veřejnosti přístupná. Začíná v 19 hodin a techničtí komisaři jako první převezmou vůz se startovním číslem 63 Renault Twingo R2 Stephane Consaniho z Francie a poté budou postupovat až k startovnímu číslo 1, které má vedoucí jezdec průběžného pořadí Intercontinental Rally Challenge Juho Hänninen z Finska na voze Škoda Fabia Super 2000. Podle časového harmonogramu vůz finského jezdce přijde na řadu ve 20.50 hodin. Přibližně ve 20.45 hodin vypukne oficiální autogramiáda, které se zúčastní desítka předních posádek, mezi kterými nebudou chybět jezdci Škoda Motorsport ve složení Juho Hänninen - Mikko Markkula, Jan Kopecký – Petr Starý. Autogramiády se zúčastní i vedoucí posádka českého šampionátu v barvách Škoda Delimax Czech National Team Pavel Valoušek – Zdeněk Hrůza, dále účast přislíbili loňští vítězové IRC britsko-irská dvojice Kris Meeke – Paul Nagle, francouzská dvojice Bryan Bouffier – Xavier Panseri, posádky Protonu Niall McShea – Marshall Clarke, Keith Cronin – Barry McNulty, Jaromír Tarabus – Daniel Trunkát a další. O půl desáté poté proběhne společné focení první třicítky posádek ze startovní listiny doplněné o Daniela Oliveiru z Brazílie a sympatickou Burcu Cetinkaya z Turecka.Technická přejímka bude pokračovat po jednadvacáté hodině druhou polovinou startovního pole od startovního čísla 64 až do čísla 131. Vstupné na technickou přejímku činí 60 Kč nebo ke vstupu opravňuje visačka volný vstup. Vchod pro diváky je připraven z prostranství od zimního stadionu, podrobnější mapku technické přejímky najdete v oficiálním programu soutěže, který je v prodeji na vybraných místech Zlínského kraje od minulého týdne.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?