Hlavním programem čtvrtečního dne Barum Czech Rally Zlín bude večerní technická přejímka v prostorách zlínské sportovní haly Euronics. V jejím průběhu se uskuteční autogramiáda vybraných deseti posádek z popředí startovního pole v čele s továrním týmem Škoda Motorsport a tradiční společné fotografování posádek.
Technická přejímka se vrací po roce opět do zlínské sportovní haly pod zimním stadionem a je veřejnosti přístupná. Začíná v 19 hodin a techničtí komisaři jako první převezmou vůz se startovním číslem 63 Renault Twingo R2 Stephane Consaniho z Francie a poté budou postupovat až k startovnímu číslo 1, které má vedoucí jezdec průběžného pořadí Intercontinental Rally Challenge Juho Hänninen z Finska na voze Škoda Fabia Super 2000. Podle časového harmonogramu vůz finského jezdce přijde na řadu ve 20.50 hodin. Přibližně ve 20.45 hodin vypukne oficiální autogramiáda, které se zúčastní desítka předních posádek, mezi kterými nebudou chybět jezdci Škoda Motorsport ve složení Juho Hänninen - Mikko Markkula, Jan Kopecký – Petr Starý. Autogramiády se zúčastní i vedoucí posádka českého šampionátu v barvách Škoda Delimax Czech National Team Pavel Valoušek – Zdeněk Hrůza, dále účast přislíbili loňští vítězové IRC britsko-irská dvojice Kris Meeke – Paul Nagle, francouzská dvojice Bryan Bouffier – Xavier Panseri, posádky Protonu Niall McShea – Marshall Clarke, Keith Cronin – Barry McNulty, Jaromír Tarabus – Daniel Trunkát a další. O půl desáté poté proběhne společné focení první třicítky posádek ze startovní listiny doplněné o Daniela Oliveiru z Brazílie a sympatickou Burcu Cetinkaya z Turecka.Technická přejímka bude pokračovat po jednadvacáté hodině druhou polovinou startovního pole od startovního čísla 64 až do čísla 131. Vstupné na technickou přejímku činí 60 Kč nebo ke vstupu opravňuje visačka volný vstup. Vchod pro diváky je připraven z prostranství od zimního stadionu, podrobnější mapku technické přejímky najdete v oficiálním programu soutěže, který je v prodeji na vybraných místech Zlínského kraje od minulého týdne.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.