Pořadatelé připravili pro návštěvníky letošní Barum Czech Rally Zlín několik velkokapacitních parkovišť v dosahu rychlostních zkoušek. Díky nim se odlehčí příjezdovým komunikacím a i samotní fanoušci jistě ocení menší vzdálenost od svých automobilů k tratím jednotlivých rychlostních zkoušek.
1. Parkoviště Pohořelice (shakedown)Během pátečního shakedownu bude možné využít parkoviště umístěné na poli nedaleko obce Pohořelice, ve které je umístěno atraktivní divácké místo B a rovněž cíl testovací vložky. Přístup: po silnici od Otrokovic kousek před začátkem obce Pohořelice.2. Parkoviště Ludkovice (RZ 2, 6 Biskupice)Bezprostředně u trati rychlostní zkoušky 2, 6 Biskupice bude organizována parkovací plocha, která je součástí rozsáhlého diváckého místa D, nedaleko odtud je i další doporučené divácké místo C.Přístup: po silnici od obce Ludkovice.3. Parkoviště Držková (RZ 5, 9 Troják)Parkoviště pro návštěvníky Barum Czech Rally Zlín bude zorganizováno i u obce Držková, kterou projíždí trať nejdelší rychlostní zkoušky Troják. Odstavná plocha se nachází nedaleko před obcí Držková, ve které se nachází zajímavé odbočení z hlavní silnice na úzkou místní komunikace a kde rovněž začíná úsek známý jako Podhoran.Přístup: od Lukova a Kašavy.4. Parkoviště Halenkovice (RZ 10, 14 Halenkovice)V neděli bude rozsáhlá parkovací plocha na zemědělském letišti nad obcí Halenkovice, ve které se nachází tradiční divácké místo C. Přístup: od Napajedel.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?