Pořadatelé připravili pro návštěvníky letošní Barum Czech Rally Zlín několik velkokapacitních parkovišť v dosahu rychlostních zkoušek. Díky nim se odlehčí příjezdovým komunikacím a i samotní fanoušci jistě ocení menší vzdálenost od svých automobilů k tratím jednotlivých rychlostních zkoušek.
1. Parkoviště Pohořelice (shakedown)Během pátečního shakedownu bude možné využít parkoviště umístěné na poli nedaleko obce Pohořelice, ve které je umístěno atraktivní divácké místo B a rovněž cíl testovací vložky. Přístup: po silnici od Otrokovic kousek před začátkem obce Pohořelice.2. Parkoviště Ludkovice (RZ 2, 6 Biskupice)Bezprostředně u trati rychlostní zkoušky 2, 6 Biskupice bude organizována parkovací plocha, která je součástí rozsáhlého diváckého místa D, nedaleko odtud je i další doporučené divácké místo C.Přístup: po silnici od obce Ludkovice.3. Parkoviště Držková (RZ 5, 9 Troják)Parkoviště pro návštěvníky Barum Czech Rally Zlín bude zorganizováno i u obce Držková, kterou projíždí trať nejdelší rychlostní zkoušky Troják. Odstavná plocha se nachází nedaleko před obcí Držková, ve které se nachází zajímavé odbočení z hlavní silnice na úzkou místní komunikace a kde rovněž začíná úsek známý jako Podhoran.Přístup: od Lukova a Kašavy.4. Parkoviště Halenkovice (RZ 10, 14 Halenkovice)V neděli bude rozsáhlá parkovací plocha na zemědělském letišti nad obcí Halenkovice, ve které se nachází tradiční divácké místo C. Přístup: od Napajedel.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?