Pořadatelé připravili pro návštěvníky letošní Barum Czech Rally Zlín několik velkokapacitních parkovišť v dosahu rychlostních zkoušek. Díky nim se odlehčí příjezdovým komunikacím a i samotní fanoušci jistě ocení menší vzdálenost od svých automobilů k tratím jednotlivých rychlostních zkoušek.
1. Parkoviště Pohořelice (shakedown)Během pátečního shakedownu bude možné využít parkoviště umístěné na poli nedaleko obce Pohořelice, ve které je umístěno atraktivní divácké místo B a rovněž cíl testovací vložky. Přístup: po silnici od Otrokovic kousek před začátkem obce Pohořelice.2. Parkoviště Ludkovice (RZ 2, 6 Biskupice)Bezprostředně u trati rychlostní zkoušky 2, 6 Biskupice bude organizována parkovací plocha, která je součástí rozsáhlého diváckého místa D, nedaleko odtud je i další doporučené divácké místo C.Přístup: po silnici od obce Ludkovice.3. Parkoviště Držková (RZ 5, 9 Troják)Parkoviště pro návštěvníky Barum Czech Rally Zlín bude zorganizováno i u obce Držková, kterou projíždí trať nejdelší rychlostní zkoušky Troják. Odstavná plocha se nachází nedaleko před obcí Držková, ve které se nachází zajímavé odbočení z hlavní silnice na úzkou místní komunikace a kde rovněž začíná úsek známý jako Podhoran.Přístup: od Lukova a Kašavy.4. Parkoviště Halenkovice (RZ 10, 14 Halenkovice)V neděli bude rozsáhlá parkovací plocha na zemědělském letišti nad obcí Halenkovice, ve které se nachází tradiční divácké místo C. Přístup: od Napajedel.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.