Dvadsaťjeden bodov pre Melico Racing Team

rally slovenská
rally slovenská, foto: www.rallyzone.cz | Tamášová, Zdenka
Miro Majláth 15. července 2010 15:30
Sdílej:

Seriál Mediaracing Majstrovstvá Slovenska v rally 2010 pokračoval po viacej ako mesačnej prestávke na Gemeri, v mestečku Lubeník a jeho okolí. Pre posádku Jaroslav Melichárek – Richard Lasevič štart na tomto podujatí znamenal tretie miesto v cieli.

Týždeň pred štartom súťaže bol v Topoľčianskom Melico Racing Teame poriadne naplnený prípravami na nadchádzajúce podujatie. V utorok a v stredu testovanie a nastavovanie súťažného Mitsubishi Lancer WRC05, vo štvrtok zrýchlený presun do Lubeníku, registrácia, obhliadka tratí, administratívne a technické preberanie a v piatok večer slávnostné predstavenie posádok na štartovej rampe. Samotná súťaž začala v sobotu ráno, v jej programe bolo absolvovať takmer dvestošesťdesiat kilometrov v ktorých už bolo započítaných aj vyše deväťdesiat ostrých kilometrov rozdelených do ôsmych rýchlostných skúšok. Od začiatku sa Jarovi s Rišom podarilo zaradiť medzi najrýchlejšiu päticu, aj keď pravdu povediac nebolo to presne to, čo si Jaro pred súťažou predstavoval. Jeho predstava bola prvá trojka, ale proti bolo auto, ktoré aj napriek rýchlym časom nebolo v úplne najlepšej kondícii. Napriek trojici vyhratých rýchlostných skúšok najviacej strácal na veľmi záludnej rýchlostnej skúške Chválová, na ktorej bolo niekoľko horizontov a práve v týchto pasážach strácal proti konkurenčným vozidlám špecifikácie S2000. Nakoniec posádka Melico Racing Teamu bola spokojná aj s tretím miestom v cieli náročnej súťaže a Jaro Melichárek súťaž zhodnotil nasledovne: „Súťaž bola veľmi pekná, ale aj poriadne náročná, bolo veľmi horúco a poriadne sme sa zapotili. Žiaľ chlapci na S2000-kach boli na RS Chválová vždy o niečo rýchlejší, a problémy s výkonom motora sa celkom vyriešiť nepodarilo, auto nešlo tak ako malo ísť, no ale sme v cieli a sme radi, že sme aspoň tretí.“V priebežnom hodnotení seriálu Mediaracing Majstrovstvá Slovenska v rally 2010 je posádka Melico Racing Teamu po štyroch podujatiach na treťom mieste absolútneho hodnotenia a v triede A8 jej jednoznačne patrí prvenstvo.Miro Majláth

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.