Seriál Mediaracing Majstrovstvá Slovenska v rally 2010 pokračoval po viacej ako mesačnej prestávke na Gemeri, v mestečku Lubeník a jeho okolí. Pre posádku Jaroslav Melichárek – Richard Lasevič štart na tomto podujatí znamenal tretie miesto v cieli.
Týždeň pred štartom súťaže bol v Topoľčianskom Melico Racing Teame poriadne naplnený prípravami na nadchádzajúce podujatie. V utorok a v stredu testovanie a nastavovanie súťažného Mitsubishi Lancer WRC05, vo štvrtok zrýchlený presun do Lubeníku, registrácia, obhliadka tratí, administratívne a technické preberanie a v piatok večer slávnostné predstavenie posádok na štartovej rampe. Samotná súťaž začala v sobotu ráno, v jej programe bolo absolvovať takmer dvestošesťdesiat kilometrov v ktorých už bolo započítaných aj vyše deväťdesiat ostrých kilometrov rozdelených do ôsmych rýchlostných skúšok. Od začiatku sa Jarovi s Rišom podarilo zaradiť medzi najrýchlejšiu päticu, aj keď pravdu povediac nebolo to presne to, čo si Jaro pred súťažou predstavoval. Jeho predstava bola prvá trojka, ale proti bolo auto, ktoré aj napriek rýchlym časom nebolo v úplne najlepšej kondícii. Napriek trojici vyhratých rýchlostných skúšok najviacej strácal na veľmi záludnej rýchlostnej skúške Chválová, na ktorej bolo niekoľko horizontov a práve v týchto pasážach strácal proti konkurenčným vozidlám špecifikácie S2000. Nakoniec posádka Melico Racing Teamu bola spokojná aj s tretím miestom v cieli náročnej súťaže a Jaro Melichárek súťaž zhodnotil nasledovne: „Súťaž bola veľmi pekná, ale aj poriadne náročná, bolo veľmi horúco a poriadne sme sa zapotili. Žiaľ chlapci na S2000-kach boli na RS Chválová vždy o niečo rýchlejší, a problémy s výkonom motora sa celkom vyriešiť nepodarilo, auto nešlo tak ako malo ísť, no ale sme v cieli a sme radi, že sme aspoň tretí.“V priebežnom hodnotení seriálu Mediaracing Majstrovstvá Slovenska v rally 2010 je posádka Melico Racing Teamu po štyroch podujatiach na treťom mieste absolútneho hodnotenia a v triede A8 jej jednoznačne patrí prvenstvo.Miro Majláth
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.