Seriál Majstrovstiev Slovenskej republiky v rally pokračuje štvrtým podujatím pod názvom Beti Racing 2. Rally Lubeník. Medzi viacej ako tridsiatkou prihlásených posádok nebude na štarte chýbať ani Melico Racing Team s posádkou Jaroslav Melichárek – Richard Lasevič a vozidlom Mitsubishi Lancer WRC05.
Jaro s Rišom si ešte pred touto v poradí už štvrtou súťažou slovenských majstrovstiev odskočili ku našim južným susedom aby si vyskúšali ako chutí šotolinová súťaž. Tej sa zúčastnili s produkčným Mitsubishi Lancer EVO IX, s ktorým sme mohli uvedenú dvojicu sledovať v predchádzajúcich dvoch sezónach. Napriek tomu, že to bol Jarov prvý kontakt s nespevneným povrchom si neviedli zle, o čom hovoria aj výsledky. Pravidelne jazdili časy okolo pätnásteho miesta celkového poradia, a to aj napriek tomu že v skoro každej RS sa im podarilo vyviesť nejakú chybičku, čo pri porovnaní s maďarskými „strelcami“ jazdiacimi šotolinu pravidelne je celkom slušné. Smola prišla až na predposlednej skúške, kde v poslednej zákrute pár metrov pre cieľom skončili v asi pol metrovom bahne „na bruchu“ a trvalo im dlhých šesť minút, kým sa im aj za výdatnej pomoci divákov podarilo pokračovať ďalej. Toto ich nakoniec odsunulo až do tretej desiatky výsledkovej listiny. Jarovi sa napriek tomu táto súťaž veľmi pozdávala. “Bola to pre mňa nová skúsenosť. Som rád, že sme tu štartovali. Keďže nám nešlo výsledok a časy tým pádom boli pre nás nepodstatné, tak sme si mohli pretek viacej vychutnať a o to viac sa kĺzať a skákať ako bolo potrebné. Trate boli krásne, ale ťažké, čo ešte umocnil dážď vďaka ktorému bolo všade kopu blata, ale stálo to za to. Teraz sa však už tešíme do Lubeníku kde budeme štartovať opäť s Lancerom WRC05.“ Miro Majláth
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.