Štvrté podujatie v sezóne 2010 zaradené do seriálu Majstrovstiev Slovenskej republiky v rally odštartuje už nasledujúci víkend na Beti Racing 2. Rally Lubeník. Samozrejme na jej štarte budeme mať možnosť sledovať aj posádku slovenského RUFA Šport Teamu Grzegorza Grzyba – Przemyslawa Zawadu na vozidle Škoda Fabia S2000.
Pri minuloročnej premiére tejto súťaže, ktorá však bola zaradená iba ako podujatie Slovenského Rally Poháru sa RUFA Šport Team nezúčastnil a aj preto jeho posádka ide do neznáma. Napriek tomu takýchto súťaží absolvovalo v minulosti niekoľko. „Nevadí, že sme prvý ročník neabsolvovali. Tohtoročné trate sú aj tak zmenené a tak ideme všetci do niečoho nového. Podľa názvu rýchlostných skúšok sa však dá predpokladať, že trate budú obdobné ako boli na poslednom podujatí slovenského šampionátu, na Salgo Gemer Rally. Musíme ich určite dobre napísať a potom by sme radi bojovali o prvenstvo. Potrebujeme nazbierať čo najviacej bodov, preto nám držte palce,“ povedal pred súťažou manažér RUFA Šport Ľubomír Kleman.Miro Majláth
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.