Už nadchádzajúci piatok odštartuje u našich južných susedov ďalšie podujatie zaradené do seriálu automobilových súťaží rally na podujatí KARPACKIE - Groupama Rallye. Na štarte nebude medzi maďarskými a rakúskymi posádkami chýbať ani slovensko-česká posádka Jaroslav Melichárek – Richard Lasevič.
Pre Jara Melicháreka bude maďarská súťaž prvou šotolinovou súťažou v jeho rally kariére. Na štart sa postaví spoločne so stabilným spolujazdcom Richardom Lasevičom vo vozidle Mitsubishi Lancer EVO IX, s ktorým sme mali možnosť túto dvojicu sledovať na rally tratiach v minulom roku. „Týmto podujatím si chceme vyplniť voľný čas medzi našimi majstrovskými súťažami. Ešte nikdy som nejazdil šotolinu a preto si to chcem vyskúšať. Súťaž pôjdeme na našej „devine“ s pomocou maďarského Dynamic Rally Teamu, ktorý nám na tejto súťaži poskytne kompletné technické a servisné zázemie. Trate sme už videli, keďže v Maďarsku sú obhliadky tratí už týždeň dopredu, a môžem povedať že sú veľmi pekné.“ povedal Jaro Melichárek.Súťaž KARPACKIE - Groupama Rallye štartuje v piatok slávnostným predstavením posádok. V sobotu na prítomných súťažiacich čaká takmer šesťdesiatpäť ostrých kilometrov a v nedeľu ďalších šesťdesiat. Prvú posádku na cieľovej rampe privítajú diváci v nedeľu o 15 hodine 30 minúte.Miro Majláth
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.