Citroën Racing Trophy CZ, který je součástí Mediasport MMČR v rally, pokračuje druhým závodem v rámci Rallye Český Krumlov.
Tradiční květnová českokrumlovská soutěž, která obsahuje 12 rychlostních zkoušek o celkové vzdálenosti 180,78 km přivítá sedm posádek bojujících o prvenství v rámci druhého ročníku Citroën Racing Trophy CZ.Při Valašské Rally se nejvíce dařilo posádce ve složení Jan Černý a Pavel Kohout, která dokázala i přes technické problémy zvítězit s vozem Citroën C2 R2 Max stylem start-cíl a připsat si finanční prémii 5000 €. Příbramský jezdec v rámci přípravy absolvoval také Rally Šumava, kde však musel krátce po startu odstoupit kvůli prasklé poloose. Přesto devatenáctiletý jezdec patří k nejvážnějším uchazečům o vítězství v rámci druhého ročníku Citroën Racing Trophy CZ.Zapomenout na havárii z Valašky přijede do Jižních Čech posádka Antonín Matys a Aleš Vaneček. Pražský jezdec figuroval na druhém místě za Černým, ale havárie v závěru soutěže ho o výborný výsledek připravila.Rozjetá z nedávného Rallysprintu Kopná je také dvojice Miroslav Březík a Martin Běhula, která v okolí Podkopné Lhoty dokázala vybojovat v těžké konkurenci vozu S1600 čtvrté místo ve třídě A6. V rámci Citroën Racing Trophy CZ se v Krumlově letos představí poprvé a již samotné zkušenosti s vozy s jednou poháněnou nápravou dávají moravskému jezdci šanci na přední příčky.Tomáš Pletka, startující s Františkem Rajnohou skončili při úvodní soutěži na třetím místě, když nestačili pouze na Černého a na Maciejewskiho s Fiestou R2, která patří do třídy A6. Jezdci Citroën Racing Trophy CZ tak musí soupeřit nejen proti sobě, ale i proti soupeřům třídy A6 (vyjma S1600) a A7.Navázat na čtvrté místo z Valašské Rally budou chtít jistě i letošní nováčci CRT CZ David Stavjaník a Aleš Petřvaldský. Od třetího Pletky je dělilo pouhých třicet vteřin, a tak mají tomuto soupěři co vracet. Posádka má za sebou navíc rovněž náročný závod na Kopné, kde obsadila ve třídě osmé místo. Do bojů o přední příčky by jistě také rádi zasáhli Jakub Koudela s Ondřejem Vichtorou. Poprvé se v rámci CRT CZ představí rovněž posádka ve složení Pavel Přibyl a Aleš Pilný. Přibyl má již za sebou velké množsví startů v rámci MČR i MMČR, a tak lze očekávat útok na přední příčky. Do Citroën Racing Trophy CZ se letos přihlásily tyto posádky: 1. Jan Černý – Pavel Kohout – Citroën C2 R2 Max2. Antonín Matys – Aleš Vaněček – Citroën C2 R2 Max3. Tomáš Pletka – František Rajnoha – Citroën C2 R2 Max4. Jakub Koudela – Ondřej Vichtora – Citroën C2 R2 Max5. Pavel Přibyl – Aleš Pilný – Citroën C2 R2 Max 6. David Stavjaník – Aleš Petřvaldský – Citroën C2 R2 Max7. Jan Chmielewski – Robert Hundla – Citroën C2 R2 Max8. Miroslav Březík – Martin Běhula – Citroën C2 R2 MaxTabulka finančních odměn 2010Umístění Odměna1. 5 000 €2. 4 000 €3. 3 000 €4. 2 500 €5. 2 000 €6. 1 500 €7. 1 000 €8. 600 € Navíc se bude hodnotit i celkové umístění jezdců v rámci celé sezóny 2010, které bude honorováno formou šeků na nákup náhradních dílů, a to takto:Celkové umístění 2010 Odměna ve formě šeku na náhradní díly1. 5 000 €2. 2 500 €3. 1 250 €Podmínkou pro vyplacení odměny za celkové umístění v sezóně je realizace minimálně 5-ti výsledků během 6 podniků CRT v ČR, viz dále.Letošní ročník Citroën Racing Trophy má na programu celkem šest podniků a všechna tato klání jsou zároveň soutěžemi Mediasport MMČR v rally 2010. Kalendář podniků Citroën Racing Trophy CZ 201026.–28. března Valašská rally21.-23. května Rallye Český Krumlov18.-20. června Agrotec Rally Hustopeče2.- 4. července Rally Bohemia27.-29. srpna Barum Czech Rally Zlín24.-26. září Rally PříbramTechnickou a organizační stránku CRT CZ zajišťuje: JIPOCAR RACING2010 CITROËN RACING TROPHY CZPetra Prokop MüllerLogistický Areál D1Střítež u Jihlavy 3, 588 11Tel: +420602554850 / Fax: +420567575106E-mail: petra.mueller@jipocar.czVíce informací pro tisk v ČR:Martina BedrnováPR managerCitroën Česká republika, s.r.o.e-mail: martina.bedrnova@citroen.comTotal a BFGoodrich jsou partnery CITROËN RACING TROPHY.Partnery CRT v ČR jsou dále také společnosti PSA Finance Česká republika a OMD.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?