Tretí štart slovenského RUFA Šport Teamu na súťaži XVIII. Impromat Rallysprint Kopná premenila poľská posádka Grzegorz Grzyb – Przemyslaw Zawada na tretie miesto v celkovom poradí.
Na štart tohtoročnej XVIII. Impromat Rallysprint Kopná sa postavilo celkovo stosedem posádok z troch európskych krajín. Aj keď slovenský tím prezentoval štart na Kopnej „iba“ ako tréning pred nadchádzajúcim tretím podujatím slovenských majstrovstiev, bolo viac než isté, že Grzyb so Zawadom ani tu nebudú hrať druhé husle. V prvej rýchlostnej skúške sa síce umiestnila posádka RUFA Šport Teamu až na deviatom mieste, ale už v druhej si na svoje konto pripísala štvrtý najrýchlejší čas. V tretej nechal Grzyb vyše dvadsať sekúnd kvôli defektu. Napriek tomu sa postupne Grzegorz so Przemyslawom predierali v celkovom poradí stále vyššie. Po treťom najrýchlejšom čase v piatej rýchlostnej skúške sa v celkovom poradí posunuli na štvrté miesto celkového poradia a začala sa bitka o tretie miesto s Romanom Odložilíkom a Jarinom Orsákom. Z tohto boja nakoniec vyšla posádka RUFA Šport víťazne a pripísala si na svoje konto tretie miesto v celkovom poradí. Z víťazstva na tohtoročnej Impromat Rallysprinte Kopná sa nakoniec tešili Roman Kresta s Tomášom Kašpárkom na Peugeote 207 S2000, pred posádkou Jaromír Tarabus – Daniel Trunkát jazdiacej na Forde Fiesta S2000. „Súťaž na Kopnej mám veľmi rád. V tomto roku to bola pekná naháňačka s Odložilíkom a Orsákom. Na Kopnej som štartoval už tretíkrát, raz som skončil druhý, pred dvoma rokmi a dnes tretí. Už sa tešíme na Salgo Gemer Rally,“ povedal Grzegorz po prejazde cieľom.Miro Majláth
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.