Tretí štart slovenského RUFA Šport Teamu na súťaži XVIII. Impromat Rallysprint Kopná premenila poľská posádka Grzegorz Grzyb – Przemyslaw Zawada na tretie miesto v celkovom poradí.
Na štart tohtoročnej XVIII. Impromat Rallysprint Kopná sa postavilo celkovo stosedem posádok z troch európskych krajín. Aj keď slovenský tím prezentoval štart na Kopnej „iba“ ako tréning pred nadchádzajúcim tretím podujatím slovenských majstrovstiev, bolo viac než isté, že Grzyb so Zawadom ani tu nebudú hrať druhé husle. V prvej rýchlostnej skúške sa síce umiestnila posádka RUFA Šport Teamu až na deviatom mieste, ale už v druhej si na svoje konto pripísala štvrtý najrýchlejší čas. V tretej nechal Grzyb vyše dvadsať sekúnd kvôli defektu. Napriek tomu sa postupne Grzegorz so Przemyslawom predierali v celkovom poradí stále vyššie. Po treťom najrýchlejšom čase v piatej rýchlostnej skúške sa v celkovom poradí posunuli na štvrté miesto celkového poradia a začala sa bitka o tretie miesto s Romanom Odložilíkom a Jarinom Orsákom. Z tohto boja nakoniec vyšla posádka RUFA Šport víťazne a pripísala si na svoje konto tretie miesto v celkovom poradí. Z víťazstva na tohtoročnej Impromat Rallysprinte Kopná sa nakoniec tešili Roman Kresta s Tomášom Kašpárkom na Peugeote 207 S2000, pred posádkou Jaromír Tarabus – Daniel Trunkát jazdiacej na Forde Fiesta S2000. „Súťaž na Kopnej mám veľmi rád. V tomto roku to bola pekná naháňačka s Odložilíkom a Orsákom. Na Kopnej som štartoval už tretíkrát, raz som skončil druhý, pred dvoma rokmi a dnes tretí. Už sa tešíme na Salgo Gemer Rally,“ povedal Grzegorz po prejazde cieľom.Miro Majláth
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.