Pořadatelé z Rallysprint Klubu v AČR v Podkopné Lhotě změnili umístění komentované bezpečnostní divácké zóny při IMPROMAT Rallysprintu Kopná Vizovice, který je třetím dílem seriálu ECOSUN Mistrovství České republiky ve sprintrally a K4 Pohár České republiky v rally. Důvodem je přístupnost pro diváky na nové divácké místo a možnost snadného parkování vzhledem k nepříznivému počasí.
Divácká bezpečnostní zóna s komentářem bude nově umístěna na rozcestí v Trnavě (divácké místo G), kde soutěžní vozy čeká rychlé levé odbočení na žulových kostkách. Původně měla být divácká zóna s komentářem a mezičasem umístěna do prostoru tzv. „louky“ nad Trnavou (divácké místo F), ale vzhledem k deštivému počasí by příjezd diváků byl velmi obtížný a parkování na rozblácené louce problematické. „V obci Trnava jsou zpevněné plochy na parkování a rovněž přístupnost pro fanoušky je zde mnohem snažší. Proto jsme se rozhodli umístit měření mezičasu tam. Večer zde proběhne vyhlášení vítězů s rozdílením cen a diváky čeká celodenní program,“ řekl Josef Minařík, ředitel rallysprintu.
Pořadatelé z Podkopné Lhotě připravili celkem 9 doporučených diváckých míst. IMPROMAT Rallysprint Kopná startuje v sobotu 15. května v 9 hodin z Masarykova náměstí ve Vizovicích, první vůz se v cíli objeví na stejném místě krátce před 16. hodinou.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.