Pořadatelé z Rallysprint Klubu v AČR v Podkopné Lhotě změnili umístění komentované bezpečnostní divácké zóny při IMPROMAT Rallysprintu Kopná Vizovice, který je třetím dílem seriálu ECOSUN Mistrovství České republiky ve sprintrally a K4 Pohár České republiky v rally. Důvodem je přístupnost pro diváky na nové divácké místo a možnost snadného parkování vzhledem k nepříznivému počasí.
Divácká bezpečnostní zóna s komentářem bude nově umístěna na rozcestí v Trnavě (divácké místo G), kde soutěžní vozy čeká rychlé levé odbočení na žulových kostkách. Původně měla být divácká zóna s komentářem a mezičasem umístěna do prostoru tzv. „louky“ nad Trnavou (divácké místo F), ale vzhledem k deštivému počasí by příjezd diváků byl velmi obtížný a parkování na rozblácené louce problematické. „V obci Trnava jsou zpevněné plochy na parkování a rovněž přístupnost pro fanoušky je zde mnohem snažší. Proto jsme se rozhodli umístit měření mezičasu tam. Večer zde proběhne vyhlášení vítězů s rozdílením cen a diváky čeká celodenní program,“ řekl Josef Minařík, ředitel rallysprintu.
Pořadatelé z Podkopné Lhotě připravili celkem 9 doporučených diváckých míst. IMPROMAT Rallysprint Kopná startuje v sobotu 15. května v 9 hodin z Masarykova náměstí ve Vizovicích, první vůz se v cíli objeví na stejném místě krátce před 16. hodinou.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.