Napriek tomu, že súťaž Impromat Rallysprint Kopná nebola v pôvodnom pláne Melico Racing Teamu, na štarte tejto súťaže sa posádka Jaroslav Melichárek – Richard Lasevič napokon predstaví.
Melico Racing Team sa po šiestom mieste v celkovom poradí, ale aj druhom v triede A8 na Rally Prešov postupne pripravoval na štart tretej súťaže slovenského šampionátu v rally – Salgo Gemer Rally, ktorá sa uskutoční už o jeden a pol týždňa. Život však prináša so sebou zmeny v podobe rýchlych rozhodnutí a jedným takým bolo aj rozhodnutie štartovať na jednej z najobľúbenejších rally šprintových súťaží u našich západných susedov. Impromat Rallysprint Kopná, ktorá v tohtoročnej sezóne mení svoje centrum súťaže, keď sa prvýkrát jej centrom stane obec Vizovice. Jaro s Rišom sa na štart postavia s vozidlom Mitsubishi Lancer EVO IX na ktoré boli fanúšikovia tohto Topoľčianskeho tímu zvyknutí počas posledných dvoch sezón. „Prihlášku na túto súťaž sme poslali naozaj v posledných možných minútach. Rozhodnutie padlo veľmi rýchlo. Doma v tímových dielňach „odpočívala“ kompletne zrepasovaná deviatka, s ktorou Jaro s Rišom štartovali v poslednej sezóne. Tak nás napadlo, že pôjdu na nej. Ide hlavne o to aby sa posádka nedostala z rytmu a Kopná je výbornou príležitosťou pred Salgo Gemer Rally,“ vysvetlil rozhodnutie štartovať na Kopnej manažér tímu Erik Melichárek.Miro Majláth
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.